Sieradenbeurs Groningen 22 en 23 oktober

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
juliet
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door juliet » za 22 okt 2005 18:14

Portomonee leeg en weer veel kralen rijker. :(L)
De Coninckskraal had helaas niet zoveel kralen mee omdat er een oponthoud was in de bestelling van februari !!!! . Hij heeft me beloofd om het in december in Zwolle goed te maken. Dan heeft hij een ruim nieuw aanbod.
Myra (kralenboetiek) had het stikdruk ook geen wonder als je zoveel mooie kralen meeneemt voor zo'n prettige prijs. Complimenten Myra. Je zult nu wel uitgeput zijn. bad2
En nog een aantal zakjes gekocht bij kralen in bulk. Dat zijn toch wel bijzonder vriendelijke mensen, hoe druk ze het ook hebben.
Ik had nog een wonderlijke ontmoeting met een mw die de paranormale beurs bezocht. Ik kwam bij haar te zitten toen ik een kopje koffie had gekocht. Ze vertelde me een aantal dingen over haarzelf en liet me al pratende over mijn eigen spiritualiteit nadenken. Bijzonder dit soort ontmoetingen.
Al met al een geslaagde middag.
groetjes
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.

hippo1967
Bead Discoverer

Bericht door hippo1967 » za 22 okt 2005 18:37

t was inderdaad weer erg gezellig. En je kon zeker je geld wel kwijt op de beurs. Ik ben ook by Myra geweest en her en der nog wat kleinigheden gekocht.
En bij Juf Priegel heb ik geleerd hoe ik een ketting moet haken. Eigenlijk niet zo ingewikkeld, maar je moet het maar net weten. Dus voor mij was het zeer geslaagd en volgende week ga ik lekker een workshop doen by Myra.

lucia
Bead Discoverer
Contacteer:

ik

Bericht door lucia » za 22 okt 2005 18:46

ik heb de beurs gevuld met 150 euro ......of het genoeg is?geen idee,

Ben gewend om bij grooth.in te kopen.

ik ben er klaar voor vandaag op een rommelmarkt in balkbrug gestaan geen sieraad verkocht jammer genoeg geen animo voo ze hadden liever 2e hands dingen.
Ben erg benieuwd wat groningen met te bieden heef het lijkt me fantastich ik ga om 9.00 weg kweet niet hoe laat ik weer terug ga.
jullie horen het wel

gr,luus
Hoi ik ben lucia en woon in meppel 43 jaar oud 1 zoon en twee zw.labradors

gre
Bead Starter

Bericht door gre » za 22 okt 2005 19:14

Hoi dames, ik zie dat de meeste van jullie ook op de sieradenbeurs in Groningen zijn geweest.
Het was er erg druk, en erg gezellig.
Heb weer leuke spullen gekocht en inspiratie opgedaan.
Nog bij Myra geweest, die had het vreselijk druk en ze stond er alleen voor. Is toch leuk als je veel verkoopt.
De meeste beurzen zijn te ver weg vind ik.
Ben ook in Leeuwarden geweest, maar die was kleiner.
Groetjes Gre.

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » za 22 okt 2005 20:36

Hallo,

Het was errug leuk en druk vandaag. Heb een aantal mensjes van het forum gezien. Had alleen niet zoveel tijd voor een praatje. Morgen komen er hulptroepen bij zodat ik ook nog even wat kan drinken. Gelukkig bracht Julliette me een kopje thee. GEWELDIG attent.

Ga straks maar eens lekker vroeg naar bed. Tis dit weekend wel in mijn woonplaats maar ik stond vanmorgen om half 7 nog zakjes in te pakken :oops: :oops:

Morgen hopenlijk nog een goede dag en dan is het weekend weer voorbij.

Voor de mensen die morgen gaan neem maar flink wat euros mee want er zijn genoeg kralenstands waar je je geld kunt uitgeven :lol: en misschien zie ik 1 van jullie nog...

Groetjes Myra

v_marije
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door v_marije » zo 23 okt 2005 09:33

hallo,
ben gister ook geweest, dacht ik ga lekker vroeg, dus rond 12 uur dikke rij bij de kassa... meer mensen dachten dat dus. af en toe verschrikkelijk dringen voor een kraam, maar wel super hor! mocht van mij nog wel veel groter zijn! ben ook bij kralenboetiek geweest, flink wat gekocht en daar aan de overkant. dus gisteravond al lekker bezig geweest.
jammer dat dit maar 1 keer per jaar is...
veel plezier voor wie nog gaat!

Groetjes MArije

gre
Bead Starter

Bericht door gre » zo 23 okt 2005 10:05

Ik wens iedereen die vandaag op de beurs staat om andere mensen weer blij te maken met hun kralen heel veel succes en alle kopers veel koopplezier.
Groetjes Gre

lucia
Bead Discoverer
Contacteer:

er weer

Bericht door lucia » zo 23 okt 2005 16:39

Hallo,

Julliet waar stond de conninckraal? wat voor mensen stonden er achter?
Ik had weer wat vandaag ik ging met de trein meppel/gron.ik was dus om 10.00 bij de martinihal een mevr.zegt loop maar mee ik moet er ook heen een amerikaansedame, dus ik erachter aan door de zijdeur ik zeg ojee ik sta al op de beurs meid?dat mag toch niet? ze zegt ben je geen deelnemer?nee dus. afijn ik heb met netjes gemeld om 10.15 bij de kassa kaart en stempel gehaald. En moest zeker 45min wachten was de allerEERST klant oke i ging na de jongen die vertelde ik dat ik nergen in de omg.koffie kon krijgen hij zegt looop maar door naar de koffiestand dus daar zat ik heerlijk te genieten van hoe iedereen de stand opmaakte.
Ikzag dus een blonde mevr met bruine lok...en nog een mw.en dacht nog ijverige meiden later trokken ze een roze blouse aan...wat blijkt het was dus de stand van marije! later heb ik even met ze gepraat.
Oke dus 11.00uur druppelen mensen binnen ik dacht nu durf ik ook wel te kopen dus daar ging ik......1e rondje duurde 1 uur 2e rondje met het lijstje...3e ronde voor de zekerheid 4e ronden portemonee leeg.
Dus ben tegen 14.10 weer richt.huis gegaan en op station gron.iets gegeten en rond 16.00uur thuis met leuke dingen.
heb me zelf verwend met een armband bij JB jewels met stenen van swaroski.
Vondt het een leuke leerzame beurs en denk erover om naar zwolle te gaan......het wat tenminste steendruk.
Maar ik kijk kritisch naar de kralen omdat ik ook bij grooth.kan inkopen en zelf kralen verkoop en over algemeen kwam ik de meeste kralen weer tegen in mijn dozen.
Maar qua hoeveelheid natuurlijk niet.
En ervaren mensen vertellen....liever verkoop van kralen dan kant en klare kettingen verkopen dat heeft meeer succes mensen grabbelen liever.
Leer geld betaalt gist.op een soort braderie geweest liep voor geen meter voor nog geen 8.00 euro verkocht! 4,50 sta geld gelukkig maar maar een halve dag voor 8.00 euro staan? jammer hoor.
Dus ga echt dec Zwolle proberen heeft iemand nog ervaren TIPS vor me?

gr,lucia (sorry voor het lange verhaal zit nog vol met kralen in het hoofd)

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 23 okt 2005 16:53

Off topic:
@ Lucia, leuk verhaal en fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad, maar wil je a.u.b. de regels even lezen? Als je bij de groothandel kunt kopen dan ben je dus een bedrijf, en bedrijven mogen niet melden waar ze op een markt of beurs gaan staan. Dus wil je daar aan denken voor je berichten in de toekomst? :)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

lucia
Bead Discoverer
Contacteer:

huh

Bericht door lucia » zo 23 okt 2005 17:02

er zit toch meer mensen hier in het forum die een bedrijf hebben?
En ik heb geen bedrijf heb nog maar 2 kinderparty'tjes gehad en nog geen workshop ben sinds mei bezig met de kralen.
voel me dus absoluut geen bedrijf heb een klein atelier waar ik zelf wat aan frubbel hetzij met bloemen hetzij met kralen.
maar sorry dat het zo overkomt.
gr.luus

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Re: huh

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 23 okt 2005 17:22

lucia schreef:er zit toch meer mensen hier in het forum die een bedrijf hebben?
En ik heb geen bedrijf heb nog maar 2 kinderparty'tjes gehad en nog geen workshop ben sinds mei bezig met de kralen.
voel me dus absoluut geen bedrijf heb een klein atelier waar ik zelf wat aan frubbel hetzij met bloemen hetzij met kralen.
maar sorry dat het zo overkomt.
gr.luus
Lucia, het gaat er niet om of jij je een bedrijf voelt, het gaat er om dat je er een bent. Want anders kan je niet bij de groothandel inkopen. En bedrijven mogen niet melden dat ze op een beurs e.d. (gaan) staan. Als je het niet begrijpt, stuur dan even een pb naar een van de moderators (bijvoorbeeld Sandra, Ria, mij (dat zijn moderators met een eigen bedrijfje)) dan proberen we het beter uit te leggen.
Laatst gewijzigd door La Bigiotteria di Esther op zo 23 okt 2005 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 23 okt 2005 17:34

ik denk dat er kleine misverstand is. ;)
lucia verteld welke beurzen ze heeft bezocht, en esther bedoelt dat bedrijven niet op het forum mogen melden bij welke beurzen ze zullen VERKOPEN, want dat is reclame. bedrijven mogen heus wel melden welke beurzen ze hebben bezocht, zolang ze niet gaan promoten waar ze hun artikelen gaan verkopen...

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 23 okt 2005 17:40

sandra schreef:ik denk dat er kleine misverstand is. ;)
lucia verteld welke beurzen ze heeft bezocht, en esther bedoelt dat bedrijven niet op het forum mogen melden bij welke beurzen ze zullen VERKOPEN, want dat is reclame. bedrijven mogen heus wel melden welke beurzen ze hebben bezocht, zolang ze niet gaan promoten waar ze hun artikelen gaan verkopen...
Ja Sandra, zo bedoel ik het :) . Het gaat mij meer om de toekomst. Omdat Lucia nu al aangeeft dat ze in december Zwolle gaat proberen en om tips vraagt, wilde ik haar er op wijzen dat dat (melden dat ze in Zwolle gaat staan) dus niet mag als bedrijf zijnde.

Ik hoop dat het misverstand nu uit de wereld is? :)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 23 okt 2005 17:43

oh, dan heb ik weer niet goed opgelet. ;)
maar nee, forum is idd niet bedoeld voor tips hoe kralen te verkopen, wat ze willen kopen, promotie, etc.

Gesloten