hoihoi.. de krea doe is weer in aantocht..
-
- Bead Designer
- Contacteer:
-
- Bead Dreamer
Ik ga ook dinsdag samen met mijn tante en mijn vriend, wil ook wel redelijk op tijd daar naartoe anders is alles al weg
Van Zuncrea heb ik ook de kortingsbonnen gekregen, ben nog nooit bij de KreaDoe geweest dit is het 1e jaar, ben wel heel erg benieuwd, weet niet zo heel erg goed wat ik me erbij moet voorstellen.
Zie misschien een aantal van jullie daar wel.

Zie misschien een aantal van jullie daar wel.
Groetjes Marsha
Don't worry bead happy !
Don't worry bead happy !
-
- Bead Addict
- Contacteer:
HOihoi,
hihi.
Leuk ik heb ook al helemaal zin om zakjes te scheppen!!
En van zun crea kreeg ik een reclamemailtje.. dat ze ook zakjes scheppen hebben
4 euro per zakje en 3 voor 10. en dan zipzakjes van 6bij 8cm. en kralen maar ook metalen onderdelen enz.. ook ringetjes en van alles.. en dan maar weer stampen
Kan niet wachten..
Waarschijnlijk gaat mijn moeder en een vriendin mee.. gezellie.. (zijn alleen maar mee om te helpen dragen
sssstt
niet vertellen he 
Wie weet sta ik wel naast jullie te proppen met de kraaltjes in de zakjes..
Groetjes!
hihi.
En van zun crea kreeg ik een reclamemailtje.. dat ze ook zakjes scheppen hebben

4 euro per zakje en 3 voor 10. en dan zipzakjes van 6bij 8cm. en kralen maar ook metalen onderdelen enz.. ook ringetjes en van alles.. en dan maar weer stampen

Kan niet wachten..
Waarschijnlijk gaat mijn moeder en een vriendin mee.. gezellie.. (zijn alleen maar mee om te helpen dragen

Groetjes!
Helaas...ik ga woensdag...anders was ik zeker even langs gekomen.nathalie_25 schreef:Dinsdag en zaterdag sta ik bij de stand van Art Clay Silver, komen jullie ff gedag zeggen dan??
Weet iemand misschien of je ergens kortingsbonnen kan krijgen voor de entree. Mijn moeder kwam al met een kortingsbon uit de Margriet, maar dat was voor koffie en gebak. Ook leuk (lees lekker) trouwens!

Groetjes, Melanie
bij pippoos liggen ze....Melanie schreef:Helaas...ik ga woensdag...anders was ik zeker even langs gekomen.nathalie_25 schreef:Dinsdag en zaterdag sta ik bij de stand van Art Clay Silver, komen jullie ff gedag zeggen dan??
Weet iemand misschien of je ergens kortingsbonnen kan krijgen voor de entree. Mijn moeder kwam al met een kortingsbon uit de Margriet, maar dat was voor koffie en gebak. Ook leuk (lees lekker) trouwens!
Liefs
Linda
Linda
jij ging toch ook disndag?!?! ik ren meteen naar de schepkraam en daarna kijk ik rond... op zoek naar zuncrea...eelkehas schreef:HOihoi,
hihi.
En van zun crea kreeg ik een reclamemailtje.. dat ze ook zakjes scheppen hebben![]()
Kan niet wachten..
Waarschijnlijk gaat mijn moeder en een vriendin mee.. gezellie.. (zijn alleen maar mee om te helpen dragensssstt
niet vertellen he
Groetjes!
mijn ma gaat ook mee om te helpen dragen

die heb ik ingeschakeld zodat ik kon winnen van Ria

alleen dit jaar gaat het per kilo.. ben benieuwd hoeveel dat is.

Liefs
Linda
Linda
Reuvers hobbyshop uit Zwolle heeft ook kralenscheppen, vertelde ze toen ik in de winkel was. Hoeveel / hoe duur weet ik niet.
Ben wel van plan om naar de kreadoe te gaan, maar weet nog niet precies wanneer. Ligt ook aan m'n moeder en m'n tante.
Ben wel van plan om naar de kreadoe te gaan, maar weet nog niet precies wanneer. Ligt ook aan m'n moeder en m'n tante.
Laatst gewijzigd door marja! op wo 22 mar 2006 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.