Hobbybeurs in de darling market

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » zo 21 sep 2003 21:00

Ahaaa wist niet zeker of het je zusje was of niet ;) maar het was leuk om jullie te ontmoeten ;) en je bent altijd welkom! maar dat heb ik je geloof ik gisteren al verteld! en dat geldt voor iedereeen die is eens thuis naar de sieraden.kralen wil komen kijken en ja je mag ook workshoppen :) hahahaha
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

patricia
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door patricia » zo 21 sep 2003 21:06

Kinderworkshops doen!!!! Vinden kinderen hartsikke leuk. ik geef balletlessen aan kinderen van 4 tm 9 jaar en die zijn altijd hartikke enthousiast als ik een nieuwe ketting om heb. dat willen ze dan ook kunnen en doen!
Ik zou zeggen kom op en doen! Slaap lekker :ZZ: na een geweldig beursweekend! :banaan:

groet Patries
Groetjes Patries

Like the heart beads!

Nicolette
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Nicolette » zo 21 sep 2003 21:13

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie ook bij ons zijn langs geweest. Ria het was erg druk he zondag! Leuk dat je zo'n succes hebt met je workshops. Wij hebben ook eens een kinderworkshop gegeven, allemaal meiden van 12 jaar. En ze hebben echt mooie sieraden gemaakt en vooral veel lol gehad. Wij hebben het ook druk gehad, het is de moeite waard geweest na al die avonden sieraden maken, ben ook erg moe............! Maar niet voor lang, want de voorraad is erg geslonken. Ga morgen weer inkopen doen, iets wat ik graag doe. Lekker snuffelen en op zoek naar mooie kralen en hangers. Maar dat zullen jullie allemaal wel hebben denk ik.
Groetjes van Sizzi Nicolette

Riantje
Bead Fan

Bericht door Riantje » zo 21 sep 2003 21:22

Hoi sissiz!
Stonden jullie in de zelfde hal als Ria?
Ik weet namelijk niet zeker of ik jullie gezien heb...
Ook erg stom dat ik niet even ben gaan vragen...
Groetjes Rianne

En hebben jullie het nog erg druk gehad?
Groetjes Rianne!

Marieke
Bead Fan

Bericht door Marieke » zo 21 sep 2003 21:44

Hi Ria,
sorry dat ik niet meer geweest ben! Om heel eerlijk te zijn was ik het helemaal vergeten. Het is namelijk die nacht uitgegaan met mijn vriendje (of ex-vriendje nu) & ik heb de hele dag lekker uit zitten huilen!!! (zie ook bij kletspraat) Gaaf dat het zo'n mooie dag was & die kinderworkshops klinken echt fantastisch!!!!!!!
knuffel Marieke

Nicolette
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Nicolette » ma 22 sep 2003 07:17

Hoi Riantje, ja we hebben het erg druk gehad. Veel kettingen verkocht. Maar ook kralen en materiaal. We stonden niet in dezelfde hal als Ria. We gaan het zeker nogmaals doen, misschien zie ik je dan? Ik geloof dat de volgende Creabeurs in November is.
Groetjes van Sizzi Nicolette

Gast

Bericht door Gast » ma 22 sep 2003 11:06

Hoi Ria,

Fijn voor je dat het allemaal zo goed is verlopen, jou weekend kon dus niet meer stuk. Geweldig he die kids! Ik zou als ik jou was wel workshops voor kinderen gaan doen, kei leuk yoh en het is lekker afwisselend. Je daar best trots op zijn Ria. Gefeliciteerd met Erwin en nog een fijne dag toegewenst vandaag en doe het van de week ff lekker rustig aan.

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » ma 22 sep 2003 11:08

Bovenstaand van mij!
Veel liefs,
Marlies

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » ma 22 sep 2003 20:10

Leuk zeg dat de nieuwe generatie ook al staat te trappelen om kralen en sieraden te maken. Zo zie je maar dat je iedereen aansteekt. Veel succes met je verdere workdshops. Sta je nu ook op de Kreadoe dit jaar?

Gesloten