sieradenbeurs Groningen

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » za 25 jun 2005 14:14

Jammer zeg! :( Maar heb je wel wat gekocht? :D

m@rja
Bead Believer

Bericht door m@rja » za 25 jun 2005 15:01

ik ben ook net thuis, viel mij ook tegen.
ik heb wel ingeslagen bij de coninckskraal en
kralen in de bulk.
gr. marja

Jolanda Y
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » za 25 jun 2005 16:15

Heb wat edelsteenhangers gekocht, verder een paar kubeskralen, niet echt bijzonder. We zijn ook nog maar even over de paranormale beurs gelopen, zat in dezelfde hal, maar hebben niets gedaan que aurolezen, handvoorspelling etc. Was best duur, voor zomaar even terwijl ik er weinig mee heb. Leek me wel eens 'grappig' maar de mensen die er zaten spraken me niet echt aan, hoe weet je of het wel of niet sjacheraars zijn.
Maar alla, mijn dochter (7) bleef me knuffelen en maar zeggen hoe zeggen hoe gezellig ze het vond, dus dat was alles al waard. we zijn nog bij IKEA geweest en gaan straks samen gezellig eten in een Tappas restaurantje. :perfect:

Nova
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Nova » zo 26 jun 2005 09:15

Goh wat jammer dat het zo tegenviel, ik dacht even kijken, als jullie erg enthousiast zijn dan kan ik vandaag nog gaan. Maar ik denk dat ik dan maar mijn tijd ga besteden aan mijn gezin :P
Daaaaaag Ben benieuwd naar reacties van anderen die nog zijn geweest.

Myra stond met een kraampje? Vond jij het wel leuk?
Groetjes Alexandra

juliet
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door juliet » zo 26 jun 2005 16:27

Ik ben net terug van de sieradenbeurs in Groningen.
Lekker ingekocht bij kralen in bulk en de coninckskraal en kennis gemaakt met Myra (die volgens mij erg moe was, van de warmte en drukte ) De markt was gisteren heel goed gegaan begreep ik en vandaag liep het wat minder. Leuk om je ontmoet te hebben, Myra.
Ik ga nu mijn kralen even weer bewonderen en lekker sorteren.
groetjes
Talent is een aangeboren geluk,
maar het is ook een talent om dat te gebruiken.

kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » zo 26 jun 2005 22:43

Hallo,

Ik stond er ook, vandaag en gisteren. Ondanks dat jullie de beurs tegen vonden vallen heb ik errug goed verkocht en ik ben zeer tevreden :lol: :lol: Het is altijd heel moeilijk om te beslissen wat je mee moet nemen naar zon beurs.

Ik vond het ook leuk even kennis met je te maken Julliet :!: en ik was inderdaad errug moe en het was er veel te warm. Morgen gelukkig een vrije dag.

Groetjes Myra

Gesloten