15/16 mei sieradenbeurs spijkenisse

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
sandra1984
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door sandra1984 » vr 13 mei 2005 20:43

Hahahaha sorry, ik zal zeker heel geinteresseerd gaan kijken enzo maar ja, als ik ze zelf ook al maak, dan kom ik er straks helemaal in om. Maar zijn vast veel mensen die alleen sieraden komen kopen want zit ook een paranormaalbeurs naast en die krijgen gratis toegang tot die sieradenbeurs en die gaan t echt niet zelf maken.... :wink:

Tenzij ze aangestoken worden door ons... 8)
It beads me....;)

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » vr 13 mei 2005 20:47

Ik weet het niet... ik heb zo gevoel dat er meer mensen komen voor de kralen enzo.. dan komen ze heel erg geinterressert bij je kijken om vervolgens bij de volgende kraam de onderdelen te gaan halen. Helaas heeft mijn gevoel niet vaak blunders :(

sandra1984
Bead Believer
Contacteer:

beurs

Bericht door sandra1984 » vr 13 mei 2005 20:49

Nou ja, gewoon kijken wat het gaat worden he?! je kan er toch niet zoveel aan doen. Sorry....maar goed, keep up the spirit! :wink: Gaat vast helemaal goed komen. 1 voordeel heb je al, ik ga alleen maar geld uitgeven en jullie zullen zowiezo wel iets verdienen!

8) KOP OP :D
It beads me....;)

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » vr 13 mei 2005 21:02

Naatjuh schreef:Ik weet het niet... ik heb zo gevoel dat er meer mensen komen voor de kralen enzo.. dan komen ze heel erg geinterressert bij je kijken om vervolgens bij de volgende kraam de onderdelen te gaan halen. Helaas heeft mijn gevoel niet vaak blunders :(

Ik roep echt al weken psies hetzelfde !!! Ik ga er denk ook meer heen voor de fun en verwacht echt niet dat ik iets verkoop. Je gaat zelf toch ook naar een beurs om onderdelen te kopen en niet voor gemaakte sieraden :(

Maar het lijkt me gewoon onwijs gezellig :)

PS je kan m.n stand herkennen aan m'n visitekaartjes. Paars met bloemen en met m'n website erop. Verder lijken m'n moeder en ik best op elkaar. Beide donker haar en ik heb een blauw brilletje.

Lijkt me erg leuk als er mensen van het forum even langskomen om een praatje te maken !!!

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » vr 13 mei 2005 21:05

patericia schreef:
Naatjuh schreef:Ik weet het niet... ik heb zo gevoel dat er meer mensen komen voor de kralen enzo.. dan komen ze heel erg geinterressert bij je kijken om vervolgens bij de volgende kraam de onderdelen te gaan halen. Helaas heeft mijn gevoel niet vaak blunders :(

Ik roep echt al weken psies hetzelfde !!! Ik ga er denk ook meer heen voor de fun en verwacht echt niet dat ik iets verkoop. Je gaat zelf toch ook naar een beurs om onderdelen te kopen en niet voor gemaakte sieraden :(

PS je kan m.n stand herkennen aan m'n visitekaartjes. Paars met bloemen en met m'n website erop. Verder lijken m'n moeder en ik best op elkaar. Beide donker haar en ik heb een blauw brilletje.

Lijkt me erg leuk als er mensen van het forum even langskomen om een praatje te maken !!!
Nou ik ben zo zenuwachtig dat ik er ook echt geen plezier aan beleef momenteel.. :) *ja ik weet het ik ben heel erg :)*

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » vr 13 mei 2005 21:08

Ga je alleen of neem je iemand mee?

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » vr 13 mei 2005 21:09

Ik ga samen met me tanta :) Dit is niet iets wat ik alleen kan doen :)
Me tante heeft er ontzettend zin in!!

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » vr 13 mei 2005 21:15

Kan die gewoon mee naar binnen of zou je dan zo'n vrijkraatje moeten inleveren?

Mag je trouwens wel met z'n tweetjes naar binnen :?: Ga ik me nu ineens druk om maken :?

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » vr 13 mei 2005 21:27

Ik neem aan van wel want je krijgt 2 stoelen :)

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » vr 13 mei 2005 21:29

Ohja das waar :D Weer een zorg minder, nu blijft alleen nog de zorg of je er eten en drinken kan kopen :wink:

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » vr 13 mei 2005 21:30

nee dat kan niet *althans heb ik niet gezien in leiden afgelopen weekend* maar ik neem mijn tante mee en dat is op zo dag echt een wandelende supermarkt dus als je honger hebt ;)

sandra1984
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door sandra1984 » vr 13 mei 2005 21:31

patericia schreef:

Nou ik zal je proberen op te sporen! :D en dan maak ik uiteraard een praatje met je :wink: Ik ben benieuwd en ik denk dat het zowiezo wel heel gezellig zal worden. Suc6 !!!!
It beads me....;)

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » vr 13 mei 2005 21:31

Whahahahah ik zal er aan denken als ik honger krijg (en anders zit de Mc erg dichtbij :wink: even snel een cheesburgertjes halen slim2

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » vr 13 mei 2005 21:32

patericia schreef:Whahahahah ik zal er aan denken als ik honger krijg (en anders zit de Mc erg dichtbij :wink: even snel een cheesburgertjes halen slim2
Oh oh oh dan wil ik ook!!! en een mc flurry!!!

patericia
Bead Dreamer

Bericht door patericia » vr 13 mei 2005 21:37

Hoop trouwens dat we een beetje dicht bij elkaar zitten :) Is wel zo makkelijk als we cheesburgers gaan gooien :D

Gesloten