Tenzij ze aangestoken worden door ons...
15/16 mei sieradenbeurs spijkenisse
- sandra1984
- Bead Believer
- Contacteer:
Hahahaha sorry, ik zal zeker heel geinteresseerd gaan kijken enzo maar ja, als ik ze zelf ook al maak, dan kom ik er straks helemaal in om. Maar zijn vast veel mensen die alleen sieraden komen kopen want zit ook een paranormaalbeurs naast en die krijgen gratis toegang tot die sieradenbeurs en die gaan t echt niet zelf maken....
It beads me....
- sandra1984
- Bead Believer
- Contacteer:
beurs
Nou ja, gewoon kijken wat het gaat worden he?! je kan er toch niet zoveel aan doen. Sorry....maar goed, keep up the spirit!
Gaat vast helemaal goed komen. 1 voordeel heb je al, ik ga alleen maar geld uitgeven en jullie zullen zowiezo wel iets verdienen!
KOP OP 
It beads me....
Naatjuh schreef:Ik weet het niet... ik heb zo gevoel dat er meer mensen komen voor de kralen enzo.. dan komen ze heel erg geinterressert bij je kijken om vervolgens bij de volgende kraam de onderdelen te gaan halen. Helaas heeft mijn gevoel niet vaak blunders
Ik roep echt al weken psies hetzelfde !!! Ik ga er denk ook meer heen voor de fun en verwacht echt niet dat ik iets verkoop. Je gaat zelf toch ook naar een beurs om onderdelen te kopen en niet voor gemaakte sieraden
Maar het lijkt me gewoon onwijs gezellig
PS je kan m.n stand herkennen aan m'n visitekaartjes. Paars met bloemen en met m'n website erop. Verder lijken m'n moeder en ik best op elkaar. Beide donker haar en ik heb een blauw brilletje.
Lijkt me erg leuk als er mensen van het forum even langskomen om een praatje te maken !!!
Nou ik ben zo zenuwachtig dat ik er ook echt geen plezier aan beleef momenteel..patericia schreef:Naatjuh schreef:Ik weet het niet... ik heb zo gevoel dat er meer mensen komen voor de kralen enzo.. dan komen ze heel erg geinterressert bij je kijken om vervolgens bij de volgende kraam de onderdelen te gaan halen. Helaas heeft mijn gevoel niet vaak blunders
Ik roep echt al weken psies hetzelfde !!! Ik ga er denk ook meer heen voor de fun en verwacht echt niet dat ik iets verkoop. Je gaat zelf toch ook naar een beurs om onderdelen te kopen en niet voor gemaakte sieraden
Maar het lijkt me gewoon onwijs gezellig![]()
PS je kan m.n stand herkennen aan m'n visitekaartjes. Paars met bloemen en met m'n website erop. Verder lijken m'n moeder en ik best op elkaar. Beide donker haar en ik heb een blauw brilletje.
Lijkt me erg leuk als er mensen van het forum even langskomen om een praatje te maken !!!
- sandra1984
- Bead Believer
- Contacteer:
Nou ik zal je proberen op te sporen!patericia schreef:Naatjuh schreef:Ik weet het niet... ik heb zo gevoel dat er meer mensen komen voor de kralen enzo.. dan komen ze heel erg geinterressert bij je kijken om vervolgens bij de volgende kraam de onderdelen te gaan halen. Helaas heeft mijn gevoel niet vaak blunders
Maar het lijkt me gewoon onwijs gezellig![]()
It beads me....