Belgjes samen shoppen?

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » zo 20 jun 2004 10:56

nou, ik was een beetje laat om dit topic te zien, maar mij lijkt het heel leuk!!!! gaan jullie tijdens de grote vakantie? en waar wonen jullie allemaal? ik woon in izegem;-) stad van t hof van commerce en flip kowlier :) weet je, ik denk dat er hier in roeselare of kortrijk ook best veel winkels zijn, maar das n beetje ver h
ipoingtudut

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » wo 23 jun 2004 18:48

Mensen, ik weet dat jullie momenteel heel weinig van me horen, maar wil ff laten weten dat het Elfenatelier een tweede winkel geopend heeft in het centrum van Leuven, veel ruimer dan de winkel in Wilsele, dus de uitgelezen moment om eens in Leuven af te spreken denk ik.
Ik plaats binnenkort een berichtje ivm data enzo, moet het allemaal nog even uitzoeken.
Als jullie dit een goed idee vinden natuurlijk?

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » wo 23 jun 2004 22:25

ooh kan je ff het adres geven??? Zalig, kan ik na mijn examen vrijdag mss eens gaan kijken :D

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » do 24 jun 2004 15:52

Amai, zeg die moet nogal geld verdienen dan. Dat je al 2 winkels kan penhouden met kralen alleen! Ben wel benieuwd...
Kralengroetjes, Saartje :lol:

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » zo 27 jun 2004 13:59

Adres is Brusselsestraat 51. Ik ben er van het weekend nog even binnen geweest, en ze was nog steeds potjes aan het bijvullen, de winkel is al minder ruim, maar dus meer aanbod ;)

Gesloten