idee...

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
monica1
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door monica1 » za 21 aug 2004 15:59

Hallo allemaal,

Het was alleen maar een tip hoor, ben zelf nog nooit in de veemarkthallen geweest, heb geen idee hoe groot het dus is.
Ik weet alleen dat er vaak hobbybeurzen worden gehouden, omdat mijn tante daar regelmatig staat.
:)
Groetjes Monica

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 21 aug 2004 16:09

De kleinste zaal is 5000 vierkante meter..... (Volgens mij is dat te vergelijken met 5 voetbalvelden > groot dus :wink: )

monica1
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door monica1 » za 21 aug 2004 17:33

Inderdaad erg groot.
Is er niet een sporthal of buurthuis in Utrecht die we dan kunnen gebruiken. Wil best wel even rond surfen op internet en mailtjes versturen. Of is iemand anders hier al mee bezig?
Groetjes Monica

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 21 aug 2004 17:50

Dat heb ik een tijdje geleden al gedaan, maar het is allemaal erg duur en/of ongeschikt voor wat wij willen. Maar ga vooral je gang, misschien heb jij meer succes met zoeken.

Groetjes,

Esther

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » za 21 aug 2004 20:47

Misschien is de Irenezaal in de Jaarbeurshallen iets. Dat is een kleine zaal de roltrappen op. Heb geen flauw idee hoor. Maar misschien kan iemand er naar informeren.
Verder misschien in aula's van scholen of zo. Om hoeveel vloeroppervlak gaat het ongeveer? Ik weet wel dat in het begin van deze topic sprake was van een locatie. Hoe zit het daarmee dan?
liefs,

Naomi

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 22 aug 2004 07:20

Hoi allemaal,

ik kan en wil overal naar informeren zolang het hier een beetje in de buurt is (zodat ik kan gaan kijken of de locatie geschikt is), maar ik wil eerst even wachten tot Patricia contact met me heeft opgenomen zodat ik weet wat er al geregeld is en wat er nog moet gebeuren.

Verder heb ik een aantal weken geleden contact met Ria (Sorceress) gehad en haar verteld wat mijn ideeen zijn, ook hier wacht ik even haar reactie af.

Als er iemand verder nog tips of ideeen heeft dan hoor ik het graag.

Esther

(P.S. Ik wil me niet opdringen als de "nieuwe" organisator, dus als er iemand bezwaar tegen heeft dat ik het ga proberen en het liever zelf doet dan hoor ik dat graag.)

monica1
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door monica1 » zo 22 aug 2004 08:59

Esther,

Ga je gang maar hoor. Als je hulp nodig hebt dan mail je maar.
Groetjes Monica

miranda
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door miranda » zo 22 aug 2004 10:46

Hallo Dames,

Eventueel de americahal in apeldoorn is ook wel een leuke locatie.
En natuurlijk hoor ik graag wanneer het is want wil graag komen.
O,ja en als ik nog kan helpen met het regelen ofzo hoor ik het wel.
zit al weer vol met ideeen. Desnoods regel ik er zelf een wahah. Wat een top idee van jullie.

Groetjes
MD Style
Miranda Draayer

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 01 sep 2004 17:24

Ik heb wat rondgevraagd, de goedkoopste zaal die ik kan krijgen is 600 euro. Aangezien ik dat geld niet heb om voor te schieten, moet ik er helaas vanaf zien om het te organiseren. (Als er iemand is die dit bedrag wel kan missen, dan ben ik vanzelfsprekend bereid om te helpen met de organisatie.)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 01 sep 2004 18:08

is het niet een idee bij meerdere bedrijven te vragen of ze er willen zijn? en zo ja, dat ze dan moeten vooruitbetalen? mocht het niet doorgaan, dan ben jij geen 600,- kwijt en kan je hen geld terugstorten. mocht het wel doorgaan, dan kan je de beurs betalen want de bedrijven moeten vooruitbetalen.

brides
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door brides » wo 01 sep 2004 18:38

waarom vragen jullie niet aan een org. die ok rommelmarkten organiseren die hebben meeestal vaste zalen of zo bv org zuid heeft hier een aantal sport zalen die ze huren de kraam kosten zijn dan geloof ik iets van de 15 of 20 euro ik weet het niet zeker meer maar het is dan 4 meter mischien zijn er ook org. ergens andes kunnen jullie toch even infomeren

ik weet niet of dit een idee is maar dacht even zo mee

:wink:
groeten van brides

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 01 sep 2004 18:43

Ik zal binnenkort nog eens een belrondje doen in de omgeving Utrecht (Utrecht i.v.m. de centrale ligging).
Blijf ondertussen alle tips maar sturen, misschien zit de "gouden tip" er wel tussen.

EstherEnzo
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door EstherEnzo » wo 01 sep 2004 18:53

Ik heb niet heel de topic gelezen maar gooi mijn tipje er gewoon ff tussen. Wij hebben pas een meeting gehad in een zalencomplex (hadden alleen een zaaltje nodig om te eten) misschien is dat een idee. Het was geen groot complex maar een restaurant met 1 of 2 zaaltjes erbij....misschien is zoiets te vinden. (centraal)
Lekker dwalen tussen de kralen....

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » vr 03 sep 2004 21:45

Wij hadden laatst een bruiloft in een zaaltje waar normaal gesproken de dagopvang voor gehandicapten is. Wellicht zijn dat soort centra ook in Utrecht. Het bruidspaar betaalde maar 45 euro huur voor het zaaltje (Maassluis) en deze was niet super groot, maar wellicht zijn er grotere te vinden.

Verder: De zaaltjes die soms bij grote speeltuinen te vinden zijn.
liefs,

Naomi

Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » do 18 nov 2004 20:53

Hoe staat het hiermee? Lijkt me een erg leuk idee. Ik heb helaas ip geen tijd om mee te organiseren, maar ben wel geinteresseerd in het huren van een kraam. Hopelijk gaat het lukken!

Gesloten