kreadoe utrecht

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Pijkie
Bead Dreamer

Bericht door Pijkie » zo 04 nov 2007 22:59

Over de trolleys, ze waren er wel, maar bij mij niet zoveel.... Mijn moeder is wel een paar keer over haar tenen gereden door zo'n ding.

Waar ik me wel aan heb gestoord is het feit dat mensen geen enkele persoonlijke ruimte kennen. Iedereen stat maar te drukken en te duwen, terwijl als je even wacht, je gewoon vooraan kunt staan!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 05 nov 2007 06:59

Frutsel: ik koop niet een paar kilo papier, zelfs 1 kilo zou al veel te zwaar zijn. Ik gebruik bijna altijd een troley omdat een schoudertas of handtas voor mij niet mogelijk is, behalve als ik het gewicht verdeel over 2 handen, en dat is onhandig omdat je dan nergens kunt kijken en niets kunt voelen en pakken. Ik mag alleen een kleine rugzak dragen, en daar past behalve een klein flesje drinken, boterham, medicijnen, portemonnee, pen en klein schriftje en zakdoekjes niets in. Dus de dingen die ik koop gaan bij mij in de troley, zodat hij het grootste deel van het gewicht overneemt. Ik ben een van de weinige mensen die hem voor zich uit rijdt zodat ik kan zien wat ik doe, en nooit iemand aanrijdt tenzij ze een onverwachte beweging maken. Ook sta ik nooit bij drukke kramen met mijn troley, ik of mijn reisgenoot wacht dan op een rustigere plek een klein stukje verderop met de troley terwijl de ander bij de kraam kijkt. Dat werkt heel goed, en ik ben van mening dat meer mensen het zo zouden moeten regelen. Dan heeft niemand "last" van je.
Jullie zouden eens naar de trade mart moeten gaan. Daar struikel je over de troleys. En niet van die kleintjes, maar enorme hutkoffers die net zo breed zijn als 2 mensen naast elkaar. Er zijn zelfs een soort troleyparkeerplaatsen, zoals je ook vaak verzamelplaatsen ziet van buggy's in pretparken enzo.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Erica
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Erica » ma 05 nov 2007 08:57

La Bigiotteria di Esther schreef:Ik ben een van de weinige mensen die hem voor zich uit rijdt zodat ik kan zien wat ik doe, en nooit iemand aanrijdt tenzij ze een onverwachte beweging maken. Ook sta ik nooit bij drukke kramen met mijn troley, ik of mijn reisgenoot wacht dan op een rustigere plek een klein stukje verderop met de troley terwijl de ander bij de kraam kijkt. Dat werkt heel goed, en ik ben van mening dat meer mensen het zo zouden moeten regelen. Dan heeft niemand "last" van je.
:perfect:

Het is denk ik inderdaad de manier waarop mensen met zoiets (troley, kinderwagen etc.) rondlopen. Als je allemaal een beetje rekening met elkaar houdt, is er niets aan de hand.

Ik vraag me vaak af hoe mensen in een rolstoel voor aan een kraam komen als het druk is, met al die dringende mensen ervoor? Of zien ze gewoon heel weinig van alles en gaan ze vervolgens niet snel nog eens naar zoiets?

dominique
Bead Interested

Bericht door dominique » ma 05 nov 2007 10:17

als ik iemand zie met een rolstoel laat ik hem of haar voor kan er altijd boven kijken.
niet iedereen is zo u heb ook mensen die denken als ik het zie of weet is dat voldoende en daar zou ik iets van krijgen

Frutsel
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Frutsel » ma 05 nov 2007 12:30

Dankjewel Esther. Nu snap ik het. Ik ben ook blij dat jij het doet zoals je beschrijft. Ik kom ook op beurzen waar 10x meer trolleys 'lopen'.
Ik denk niet dat er ook maar iemand is die last heeft van jouw trolley.

Jij zal niet makkelijk iemand aanrijden
:D :D
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Frambiej
Bead Dreamer

Bericht door Frambiej » vr 09 nov 2007 18:14

Ik ben er donderdags ook geweest
Vond het veel leuker dan vorig jaar..

Maar wat een boel kralenkramen zeg. Ik heb de laatste helft maar overgeslagen, werd er gewoon gek van. En wat een achterlijke prijzen bij sommigen! Gelukkig weten wij internetshoppers wel beter ;)
Mama begon bij de helft al te 'alweer kralen'... En na 3/4 werd zelfs ik er gek van!
En dan die mensen achter de kraampjes die meteen een heel verhaal aan je op hangen over waar bepaalde dingen voor dienen en wat je met kralen kan doen, terwijl ik dan denk 'dat weet ik al lang'.
Vond al die trolly's ook vervelend. Iedereen zou het zo moeten doen als hierboven werd vermeld!

Het gemene aan zo'n beurs is, je ziet allemaal dingen die je wilt hebben, maar je weet dat je er toch niks mee doet :P En soms moet je het dan toch kopen.

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » vr 09 nov 2007 18:33

wat jij hier nu verteld had ik ook wel een beetje
eigenlijk erg maar was wel zo
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

dominique
Bead Interested

Bericht door dominique » za 10 nov 2007 13:30

wat modellen treft is het ook zo , :( ikzelf heeft in het dienstencentrum les en daar lagen modelen dat we 2 jaar geleden al gemaakt hadden

Kaatje Kraal
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Kaatje Kraal » za 10 nov 2007 14:14

Ik vond inderdaad dat er weinig inspiratie voor sieraden te "krijgen" was. Veel kralen, maar eigenlijk niet zo veel gemaakte kettingen....
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

Pijkie
Bead Dreamer

Bericht door Pijkie » za 10 nov 2007 16:42

Karin,
Je hebt helemaal gelijk, ik heb erg weinig "showmodellen op halsjes gezien!
Vorig jaar had bijna iedere kraam er wel wat staan, dan wist je ook wat je met je kralen kon doen!
Morgen ga ik de spullen in mijn bakken doen, dus dan zie ik weer wat ik heb gekocht!

Erica
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Erica » za 10 nov 2007 18:31

Kaatje Kraal schreef:Ik vond inderdaad dat er weinig inspiratie voor sieraden te "krijgen" was. Veel kralen, maar eigenlijk niet zo veel gemaakte kettingen....
Dat had ik inderdaad ook gemist, dacht dat het aan mij lag. Ik heb helaas lang niet alles gezien van de beurs dus dacht dat ik 'de inspiratie' gemist had.

Gesloten