Het lijkt me best leuk om bij het elfenatelier een workshop te volgen.
Belgjes samen shoppen?
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
We wilden zowieso een dagje inlassen binnekort : naar Leuven. Ik denk dat Katrien de uitgelezen gids is in leuven (ik was vorige keer van dienst in Antwerpen
)Dus zouden we toch zowieso naar 't Elfenatelier gaan, alleen is er het probleem dat die winkel niet in het centrum ligt... Maar ja , ik ben wel kandidaat om ook met de auto te komen....
Anders moeten we binnekort maar eens beginnen afspreken als Katrien nog eens opt forum is....
Anders moeten we binnekort maar eens beginnen afspreken als Katrien nog eens opt forum is....
Kralengroetjes, Saartje 
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Vanuit het centrum kan je wel te voet naar het Elfenatelier, maar het is wel een flinke wandeling, maar er rijden ook bussen naartoe, dus dat is op zich ook geen probleem. Maar om in het elfenatelier een workshop te volgen moet je er wel al enkele weken, zoniet maanden op voorhand bij zijn hoor, want alles zit onmiddellijk volzet
Verder wil ik wel gidsen, maar Elfenatelier is wel de enige echte kralenwinkel, bij Hexagoon zouden we ook langsgaan, daar hebben ze ook wel wat, maar dat is het zowat in Leuven. Ik zal een keer rondkijken waar het evt. nog de moeite zou zijn om heen te gaan.
Verder wil ik wel gidsen, maar Elfenatelier is wel de enige echte kralenwinkel, bij Hexagoon zouden we ook langsgaan, daar hebben ze ook wel wat, maar dat is het zowat in Leuven. Ik zal een keer rondkijken waar het evt. nog de moeite zou zijn om heen te gaan.
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik wil anders wel eens een meeting organiseren, of gewoon een keer gaan shoppen in .... of naar de hobbybeurs in Mechelen....
Maar dan moeten jullie effe zeggen wat je het liefste willen doen...
-meeting
-shopdag in.....
-hobbybeurs Mechelen
(toen we vorige keer gingen shoppen was er niet zoveel opkomst, misschien is het leuker als we met een hoopje zijn?
)
Zeg maar wat jullie het liefste doen
-meeting
-shopdag in.....
-hobbybeurs Mechelen
(toen we vorige keer gingen shoppen was er niet zoveel opkomst, misschien is het leuker als we met een hoopje zijn?
Kralengroetjes, Saartje 
- Sofieke
- Bead Fanatic
Voor mij zijn ze alledrie goed. Ik wil gerust helpen met het organiseren van een meetingSaartje schreef:Ik wil anders wel eens een meeting organiseren, of gewoon een keer gaan shoppen in .... of naar de hobbybeurs in Mechelen....
-meeting
-shopdag in.....
-hobbybeurs Mechelen
(toen we vorige keer gingen shoppen was er niet zoveel opkomst, misschien is het leuker als we met een hoopje zijn?)
Groetjes
Sofie