hobbysalon mechelen
Ja tis gedaan he haha. Twas zeeeeeer leuk maar o zo vermoeiend. Tegen de avond was ik wel vermoeid in de benen . Kheb niet veel gezien van de beurs maar twas wel heel leuk om eens achter de schermen te gaan staan. ik stond rechts in het kraam en maakte theelichthouders. Maar rond 13u kon ik dan even wat gaan pauzeren voor een half uurtje. Misschien was ik dan wel weg. Anders was ik er steeds tot ongeveer 17u want dan snel snel naar de trein om dan tegen 19u-19.30 thuis te komen pffff. Maar.....volgend jaar doe ik terug mee en we gaan dan nog meer doen dan dit hjaar haha)))))
Fanny
Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))
Ben ook gisteren geweest in de voormiddag al dus toen was het nog niet zo druk.
Oh ja wat heb ik gekocht?
* Ik heb bij Saartje wat kettelstiften enzo gekocht en even met haar een babbeltje geslagen.
* Dan heb ik bij de Nederlandse schepkraam een zakje van 15 euro geschept en het zijn echt hele mooie dingen en niets dat stuk is.
* Bij kralenshop heb ik een horlogeklokje gekocht voor 5 euro.
* Dan heb ik nog ergens (kweet niet juist meer waar) enkele swarovski toupies gekocht van 6 mm voor een bestelling.
* En tot slot heb ik bij het Vlijtig Bijtje nog het een en ander gekocht (en Hadewijch, ik heb ook geen tas
)
Ik vond het wel heel erg warm in de Nekkerhal en ik vond de beurs op zich niet zo goed als andere jaren maar ja, heb toch weer wat kunnen uitbreiden met mn kralen
Oh ja wat heb ik gekocht?

* Ik heb bij Saartje wat kettelstiften enzo gekocht en even met haar een babbeltje geslagen.
* Dan heb ik bij de Nederlandse schepkraam een zakje van 15 euro geschept en het zijn echt hele mooie dingen en niets dat stuk is.
* Bij kralenshop heb ik een horlogeklokje gekocht voor 5 euro.
* Dan heb ik nog ergens (kweet niet juist meer waar) enkele swarovski toupies gekocht van 6 mm voor een bestelling.
* En tot slot heb ik bij het Vlijtig Bijtje nog het een en ander gekocht (en Hadewijch, ik heb ook geen tas

Ik vond het wel heel erg warm in de Nekkerhal en ik vond de beurs op zich niet zo goed als andere jaren maar ja, heb toch weer wat kunnen uitbreiden met mn kralen

ik heb na de beurs geneens tijd gehad om op het forum te komen... zoveeel ideeen!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben heel het weekend bezig geweest en niet eens een rkaal aangeraakt....
ik ben aan het breien geslagen..... klinkt saai en ouderwets maar de tas die ik gezien heb ik geweldig!!!! nu nog een paar tennisballen vinden. zaterdag heb ik heeel de dag gevilt en meteen 2 sjaals rijker... helaas een hoop geld armer... ik vond het een geslaagde beurs! ik was er rond half 11 tot uurtje of 5- half 6... met een paar kleine pauzes. De drukte viel me mee, alleen die hitte.... pfff....
De keuze aan vilt en de uitleg van de stands geweldig! kunnen ze hier in nederland nog een hoop van leren!!!!

De keuze aan vilt en de uitleg van de stands geweldig! kunnen ze hier in nederland nog een hoop van leren!!!!
Liefs
Linda
Linda
Ja, ik vond ook dat er goede uitleg was bij het vilten, wel fijn! En dat breien, vind ik niet ouderwets hoor, ik doe het zelf ook wel eens!Pienjo schreef:ik heb na de beurs geneens tijd gehad om op het forum te komen... zoveeel ideeen!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben heel het weekend bezig geweest en niet eens een rkaal aangeraakt....ik ben aan het breien geslagen..... klinkt saai en ouderwets maar de tas die ik gezien heb ik geweldig!!!! nu nog een paar tennisballen vinden. zaterdag heb ik heeel de dag gevilt en meteen 2 sjaals rijker... helaas een hoop geld armer... ik vond het een geslaagde beurs! ik was er rond half 11 tot uurtje of 5- half 6... met een paar kleine pauzes. De drukte viel me mee, alleen die hitte.... pfff....

Pienjo schreef:ik heb na de beurs geneens tijd gehad om op het forum te komen... zoveeel ideeen!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben heel het weekend bezig geweest en niet eens een rkaal aangeraakt....ik ben aan het breien geslagen..... klinkt saai en ouderwets maar de tas die ik gezien heb ik geweldig!!!! nu nog een paar tennisballen vinden. zaterdag heb ik heeel de dag gevilt en meteen 2 sjaals rijker... helaas een hoop geld armer... ik vond het een geslaagde beurs! ik was er rond half 11 tot uurtje of 5- half 6... met een paar kleine pauzes. De drukte viel me mee, alleen die hitte.... pfff....
hey pienjo heb je zo een tas gemaakt om zelf te breien zo een pakket waar er verschillende modellen van waren
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen
jupjup... helaas hadden ze de kleur die ik echt graag wilde hebben niet, maar leek me erg gaaf en tot gister kon ik niet haken, nu ben ik haast een sterhadewijch schreef:Pienjo schreef:ik heb na de beurs geneens tijd gehad om op het forum te komen... zoveeel ideeen!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben heel het weekend bezig geweest en niet eens een rkaal aangeraakt....ik ben aan het breien geslagen..... klinkt saai en ouderwets maar de tas die ik gezien heb ik geweldig!!!! nu nog een paar tennisballen vinden. zaterdag heb ik heeel de dag gevilt en meteen 2 sjaals rijker... helaas een hoop geld armer... ik vond het een geslaagde beurs! ik was er rond half 11 tot uurtje of 5- half 6... met een paar kleine pauzes. De drukte viel me mee, alleen die hitte.... pfff....
hey pienjo heb je zo een tas gemaakt om zelf te breien zo een pakket waar er verschillende modellen van waren

ik heb gekozen voor het driehoekmodel, die had ze net bedacht en het voorbeeld hing er net (nog nat en al). het patroon heeft ze vlug opgeschreven. de andere waren niet echt mijn ding qua uiterlijk... maar goed foto's volgen nog...
@ madelief, ik heb voorlopig een sjaal gemaakt op de manier waarop ik het ooit 1,5 jaar terug gedaan heb. met organzastof, lint en vilt... ook hier zal ik met wat goed weer een foto van maken.
Ook had ik ooit eens een wolwinkel bezocht die een sjaal met oplosbare visoline hadden liggen, uiteraard wilde ik ook dat proberen, maar door tijdnood is die blijven liggen, gister ben ik toch maar eens achter het naaimachine gaan zitten.
Kortom ik heb weer een hoop gedaan en geleerd!!!! nu de kralen nog uitsorteren. bij de kralenshop kreeg ik een kralenbord gratis.... was als je veel kocht

Liefs
Linda
Linda
owww die is ook erg leuk! watvoor kleuren??Sofieke schreef:Pienjo, niet mee inzitten, mijn ma heeft heel wat materiaal gekocht om te breien en ben er zelf aan bezig, ik ben nu bezig met zo'n sjaaltje in die vele verschillende laagjes
ach tja... het is meer de naam wat mensen doet denken aan ouwelijk, wij weten hoe mooi het kan zijn

Liefs
Linda
Linda
- Sofieke
- Bead Fanatic
bruin, de binnenkant is lichtbruin, de randjes zijn donkerbruin, als ik een foto heb, zet ik hem op het forumPienjo schreef:owww die is ook erg leuk! watvoor kleuren??Sofieke schreef:Pienjo, niet mee inzitten, mijn ma heeft heel wat materiaal gekocht om te breien en ben er zelf aan bezig, ik ben nu bezig met zo'n sjaaltje in die vele verschillende laagjes
ach tja... het is meer de naam wat mensen doet denken aan ouwelijk, wij weten hoe mooi het kan zijn
Ik ben zondag naar de beurs geweest en ik vond het echt wel de moeite.
Ik heb natuurlijk ook weer een heleboel kralen gekocht
, kon het echt niet laten
.
Was ook even langs het vlijtig bijtje geweest maar ze waren echt niet vriendelijk
, en ik heb ook geen zak
.
Ben ook even bij Saartje langsgeweest en heb ook bij haar spulletjes gekocht.
Zo, ik vond het een zeer geslaagde beurs
Ik heb natuurlijk ook weer een heleboel kralen gekocht

Was ook even langs het vlijtig bijtje geweest maar ze waren echt niet vriendelijk

Ben ook even bij Saartje langsgeweest en heb ook bij haar spulletjes gekocht.
Zo, ik vond het een zeer geslaagde beurs