Hoe is het hier mee? Het was toch niet de inmiddels beruchte sieradenbeurs in Nijmegen?SayaGadis schreef:Riantje heeft helemaal gelijk![]()
Enne.....wie weet kunnen we eind januari al meer verklappenEn anders horen jullie ZEKER in februari meer van ons over hoe & wat !
idee...
- La Bigiotteria di Esther
 - Bead Monster
 - Contacteer:

- Bead Monster
 - Contacteer:

- Bead Monster
 - Contacteer:

- patricia
 - Bead Designer
 - Contacteer:

ik kan jullie het volgende vertellen:
Rianne(riantje) had het erg druk en kon ons niet meer helpen.
Ik heb de laatste tijd erg druk gehad zoals sommige wel weten en ook het een en ander meegmaakt. daarnaast heb ik Karin (sayagadis) ook aal een tijdje niet meer gesproken dus momenteel zijn er helaas geen vorderingen. Ik wil het wel weer oppakken maar mijn studie en eigen leven waren even prioriteit!
Sorry...
Rianne(riantje) had het erg druk en kon ons niet meer helpen.
Ik heb de laatste tijd erg druk gehad zoals sommige wel weten en ook het een en ander meegmaakt. daarnaast heb ik Karin (sayagadis) ook aal een tijdje niet meer gesproken dus momenteel zijn er helaas geen vorderingen. Ik wil het wel weer oppakken maar mijn studie en eigen leven waren even prioriteit!
Sorry...
Groetjes Patries
Like the heart beads!
			Like the heart beads!
 - Bead Monster
 - Contacteer:

Patricia, als je mij kunt bijpraten over de stand van zaken tot nu toe, heel misschien dat ik het dan verder kan afhandelen? Ligt er wel aan wat er allemaal nog gedaan moet worden hoor, mijn gezondheid laat helaas nogal wat te wensen over, maar het lijkt me heel erg leuk om te organiseren. Dus als je tijd en zin hebt, neem dan contact met me op (via pb of priv?mail), dan kunnen we kijken of ik iets kan doen. Goed?
 - Bead Monster
 - Contacteer:

Weet je wel hoe groot die veemarkthallen zijn? Dat vind ik toch echt iets te ambitieus hoor, om daar iets te gaan organiseren. Maar als jij dat wel aandurft: ga je gang!monica1 schreef:Zo een een kralenbeurs lijhkt mij ook te gek.
Maar zjn de veemarkt hallen in utrecht niet iets. Daar worden wel vaker hobbybeurzen gehouden.
Groetjes,
Esther
 - Bead Monster
 - Contacteer: