Iemand geweest naar kreadoe vandaag?
Ben gister ook naar de krea doe geweest! Was door al jullie verhalen over die schepkraam erg benieuwd naar die kraam! sorry maar vond hem ERG tegenvallen! vond het wat goedkope, doffe kralen niks speciaals. andere kralen kramen waren toch wel duur, ben dus maar weer tot de conclusie gekomen dat internet nog altijd de beste oplossing is om aan kralen te komen! Al met al vond ik het toch een hele leuke dag!

Ik ben gister ook geweest maar vond het een beetje tegenvallen.
Ik ben niet echt van de "kralen" en dat werd er toch wel veel verkocht. Jammer voor mij
In die hal vooraan zag ik een stand staan van Beadies en dat was toch wel een super stand.
Ik heb dus helaas de kosten er niet uit (intree, parkeergeld en benzine) maar het was wel een leuk dagje en ik heb leuke ideetje opgedaan.
En de tijgerbol met warme beenham was echt super
Ik ben niet echt van de "kralen" en dat werd er toch wel veel verkocht. Jammer voor mij

In die hal vooraan zag ik een stand staan van Beadies en dat was toch wel een super stand.
Ik heb dus helaas de kosten er niet uit (intree, parkeergeld en benzine) maar het was wel een leuk dagje en ik heb leuke ideetje opgedaan.
En de tijgerbol met warme beenham was echt super

Ik ben gisteren ook geweest en heb er wat leuke dingetjes gekocht en natuurlijk ook tangetjes enzo. Ik had nog helemaal niks dus was een mooie kans om een start te maken en.... Ik ben over anderhalve week jarig dus heb genoeg ideetjes opgedaan voor mijn verlanglijstje
Heb gisteravond mijn eerste dingetje gemaakt. Een veterketting
en ik ben toch blij en trots

Heb gisteravond mijn eerste dingetje gemaakt. Een veterketting

Liefs Jolanda 

Ik ben zaterdag geweest en vond de beurs hardstikke leuk. Het was voor
mij de eerste keer en heb me prima vermaakt.
Uiteraard bij de schepkraam lekker geschept. 7 zakjes. Ook heb ik een
nieuw soort klei gekocht van Kars. Wat je niet in de oven hoeft te doen.
Ben benieuwd hoe dat gaat.
En verders nog wat kleine dingetjes. Heb ook nog 5 tegels gekocht bij
S-tiles om een spiegel mee te mozaieken. Wel vond ik dat er veel kramen
stonden waar je vanalles kon kopen om kaarten mee te maken. Niet
echt mijn ding, maar ja... Een leuke dag gehad en veel andere leuke
dingen (buiten kralen) gezien.
mij de eerste keer en heb me prima vermaakt.
Uiteraard bij de schepkraam lekker geschept. 7 zakjes. Ook heb ik een
nieuw soort klei gekocht van Kars. Wat je niet in de oven hoeft te doen.
Ben benieuwd hoe dat gaat.
En verders nog wat kleine dingetjes. Heb ook nog 5 tegels gekocht bij
S-tiles om een spiegel mee te mozaieken. Wel vond ik dat er veel kramen
stonden waar je vanalles kon kopen om kaarten mee te maken. Niet
echt mijn ding, maar ja... Een leuke dag gehad en veel andere leuke
dingen (buiten kralen) gezien.
Groetjes,
Chantal
Chantal
-
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Klei dat niet in de oven hoeft?! Dat klinkt interessant. Ik zie nogal op tegen het bakken (ben bang dat alles dan zwart wordt).
En over die kaarten: Op de hobbybeurs in Leeuwarden is het meeste ook kaarten. Wordt inderdaad een beetje saai, omdat heel veel hetzelfde is. Mijn moeder heeft daar wel hele leuke prikvoorbeelden gekocht. Met veel glitter, want wij zijn echte eksters
. Ik denk dat er op de Kreadoe wel meer kralen waren, maar ben helaas niet geweest
.
Patericia, natuurlijk ben je ook welkom. Je zou ons heel goed kunnen helpen met die plaksteentjes (mij bijvoorbeeld, als ik er mee ga beginnen
)
Groetjes Baukje
En over die kaarten: Op de hobbybeurs in Leeuwarden is het meeste ook kaarten. Wordt inderdaad een beetje saai, omdat heel veel hetzelfde is. Mijn moeder heeft daar wel hele leuke prikvoorbeelden gekocht. Met veel glitter, want wij zijn echte eksters

Patericia, natuurlijk ben je ook welkom. Je zou ons heel goed kunnen helpen met die plaksteentjes (mij bijvoorbeeld, als ik er mee ga beginnen

Groetjes Baukje
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
Ik heb bij de schepkraam dus 10 zakjes vol geschept..
Met ong. 3 of 4 soorten per zakje.. en toen had ik alle soorten wel zon beetje gehad denk ik.. behalve die hele minescule rocailles.
Heb wel de 3 en 4mm rocailles ook geschept
Dus ik denk idd dat jullie die als eerste zijn geweest alles voor onze neus hebben weggeschept
Maar geeft niet ik heb genoeg leuke spulletjes gevonden
groetjes!
Ik heb bij de schepkraam dus 10 zakjes vol geschept..
Met ong. 3 of 4 soorten per zakje.. en toen had ik alle soorten wel zon beetje gehad denk ik.. behalve die hele minescule rocailles.
Heb wel de 3 en 4mm rocailles ook geschept

Dus ik denk idd dat jullie die als eerste zijn geweest alles voor onze neus hebben weggeschept

Maar geeft niet ik heb genoeg leuke spulletjes gevonden

groetjes!