sieradenfair

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
leonie
Bead Reader
sieradenfair

Bericht door leonie » wo 03 nov 2004 20:21

19 december is er in eindhoven (in de tongelreep) een sieradenfair, kramen met onderdelen,sieraden en workshops ,ook worden er modeshows gehouden en de entree is 4 euro en als je een kortings bon aanvraagd is deze 3 euro, ik hoorde het vandaag toen ik bij queens was dus misschien ook wat voor jullie

bibi
Bead Believer

Bericht door bibi » do 04 nov 2004 07:56

Ik kreeg een mailtje van de organisatie met de vraag of ik er wil gaan staan.

Ze hebben ook een internetsite: http://www.sieradenfair.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Bibi

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » do 04 nov 2004 09:16

Eerlijk gezegd word ik knap flauw van die spam van die Geert van den Gevel. Mijn diverse verzoeken om mijn emailadres van de lijst te verwijderen heeft ie genegeerd. Toen heb ik zijn email adres geblokt maar nu heeft ie een nieuwe. :evil: Dus hoppa, kreeg ik die zooi weer.
Kralen make the world go round!

bibi
Bead Believer

Bericht door bibi » do 04 nov 2004 09:48

Hij blijft inderdaad wel sturen, zeg. Hij zal wel denken: de aanhouder wint :? . Maar volgens mij bereikt hij juist het verkeerde ermee! :evil:
Groetjes Bibi

Armande
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Armande » do 04 nov 2004 10:11

Nou ik heb hem een laatste keer gewaarschuwd dat als hij nou niet ophoudt met spammen, dan geef ik hem aan bij abuse@demon.nl. Ik nodig iedereen uit om hetzelfde te doen als je ook al tevergeefs een paar keer hebt geprobeerd om je af te melden.
Demon is zijn (en mijn) provider nl. Voor meer info: http://www.demon.nl/support/abuse/abuseintro.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kralen make the world go round!

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 04 nov 2004 20:39

Heb maar 2 mailtjes gehad en hoop dat het daar bij blijft.
Veel liefs,
Marlies

Karen Buis
Bead Discoverer

Bericht door Karen Buis » wo 08 dec 2004 15:22

Ik kijk ook wel eens op het prikbord van kralen.pagina en daar werd die beurs behoorlijk bekritiseerd. Weet het niet meer precies, maar er is op dezelfde datum een andere sieradenbeurs in de buurt die heel groot is en meerdere dagen gehouden wordt en inderdaad iets met de organisatie. In iedergeval geen goede reclame. Als je het precies wilt weten moet je daar in de historie kijken.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 08 dec 2004 16:18

Karen Buis schreef:Ik kijk ook wel eens op het prikbord van kralen.pagina en daar werd die beurs behoorlijk bekritiseerd. Weet het niet meer precies, maar er is op dezelfde datum een andere sieradenbeurs in de buurt die heel groot is en meerdere dagen gehouden wordt en inderdaad iets met de organisatie. In iedergeval geen goede reclame. Als je het precies wilt weten moet je daar in de historie kijken.
Ik heb gezocht (ben erg nieuwsgierig) maar kan helaas niets vinden. Iemand anders wel?

joyas
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door joyas » wo 08 dec 2004 16:57

Ik heb het ook gelezen, was een heftige discussie. Het was ongeveer een maand geleden ofzo.

groetjes,
natasja
eyes are the windows of your soul

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 08 dec 2004 18:28

Ik weet niet of ik het lukt met de link, maar volgens mij is dit de link naar die discussie: http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1050&i=6803&t=6803" onclick="window.open(this.href);return false;

Esther

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » vr 10 dec 2004 17:18

Ik heb ook een mailtje gehad waarin eerst heel netjes werd gevraagd of ze mij wat info mochten sturen!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 31 jan 2005 15:15

Na mijn bezoek aan de sieradenbeurs (wat een zooitje!) in Nieuwegein, maar ook door positieve verhalen over de sieradenfair van Serena en haar moeder en een prettige mailwisseling met de organisator, heb ik afgelopen zaterdag besloten om me in te schrijven voor de sieradenfair van 13 februari. Ben benieuwd! Ik hoop dat ik mijn standhuur er uit krijg (want die is best hoog), dan ben ik heel tevreden.

dianne34
Bead Reader

Bericht door dianne34 » ma 07 mar 2005 15:06

zondag 13 maart is er "verzamelbeurs" met o.a. sieraden en kralen...

Is deze de moeite waard? Anders besteed ik mijn zondag met online shoppen :-)

groet

Gesloten