gister op de creatieve markt ..

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
eelkehas
Bead Addict
Contacteer:
gister op de creatieve markt ..

Bericht door eelkehas » zo 19 sep 2004 07:54

Hoihoi,

Gister stond ik al snotterend en hoestend en niezend ;-) op de creatieve markt hier.. het was helaas binnen.. Dus ergens wenste ik dat het slecht weer werd en mensne dachten ach we moeten toch wat te doen hebben ;-) Maargoed het ws niet super druk maar er liepen wel de heletijd mensen in en uit.. Ik heb toch weer aardig verkocht niet zo goed als de vorige keren maar dat geeft niet.. heb wel weer een leuk zakcentje erbij!
En het leuke van zon creatieve beurs is dat mensen vaak echt geinterresseerd zijn..
Er stonden nog 2 mensen met sieraden (waaronder die vrouw die kleurenconsulente was.. en die nog steeds geen nieuwe afspraak had gemaakt..) en nog een meisje.. en zij had echt super mooie dingen maar net iets te druk en te veel voor mijn smaak.. veel gehaakte kettingen met wel 10 lagen ofzo... dat je denkt ik heb het niet koud als ik dat omheb heb ik geen sjaal nodig.. maar wel erg mooi!

Die kleurenconsulente kwam na afloop nog even bij me dat ze binnenkort zou mailen voor nieuwe afspraak ben benieuwd!

Groetjes!

Naomi
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Naomi » zo 19 sep 2004 20:15

dat klinkt goed! (behalve dat snotteren dan :wink: )
liefs,

Naomi

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » zo 19 sep 2004 23:52

Hihi, idd, dat klinkt zeker goed! Nu maar hopen dat die kleurenconsulente wat van zich laat horen!!

Pee
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door Pee » ma 20 sep 2004 08:41

Leuk dat je het ook hier na je zin hebt gehad (zoals Naomi al zei behalve het gesnotter).
Kun je weer lekker nieuwe kralen kopen!
Ik ben benieuwd hoe het met die kleurenconsulente afloopt!
Liefs, Petra
Just bead it!
Afbeelding

Ezther
Bead Professional

Re: gister op de creatieve markt ..

Bericht door Ezther » ma 20 sep 2004 17:04

eelkehas schreef:
kettingen met wel 10 lagen ofzo... dat je denkt ik heb het niet koud als ik dat omheb heb ik geen sjaal nodig.. maar wel erg mooi!

Hier moest ik heel erg om lachen :lol:
(Ik lach nog steeds.....)
Bye bye, Ezther.

Gesloten