Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
-
Lisette
- Bead Reader
kralenbeurs Den Haag
Bericht
door Lisette » ma 30 aug 2004 12:51
LET OP!! Dit weekend (4 en 5 sept.) in De grote Kerk in Den Haag is een kralenbeurs! Verdere info durf in nog niet te geven, wil je meer weten mail me even dan kijk ik het even na op de aanplakbiljetten.
LisettevanEtten@hotmail.com
-
Naomi
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Naomi » ma 30 aug 2004 21:53
26 sept in Dordrecht! Dat is bij mij bekant naast de deur! joepie. Ik wil al zo lang een keer gaan.
liefs,
Naomi
-
nessy
- Bead Lover
-
Contacteer:
Bericht
door nessy » di 31 aug 2004 21:38
Wie gaan er of staan er komend weekeinde in Den Haag op de sieradenebeurs??? Ik ga in ieder geval zondag even neuzen. Hoop dat ik flink wat kralen kan scoren voor een leuke aanbiedingsprijs, want tsja...daar gaan we toch voor hihihi
groetjes, Nessy 
-
Christel
- Bead Fan
Bericht
door Christel » za 04 sep 2004 16:46

Zojuist geweest op de sieradenbeurs in Den Haag en het was
erg leuk!

Veel leuke kraampjes met mooie kralen en
sieraden. Echt een aanrader, mijn portemonnee is dus een stuk
leger!!

Groetjes Christel
-
Pienjo
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door Pienjo » za 04 sep 2004 17:20
11/12 december Breda, Sportcentrum Inslag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat kan ik fietsend doen

:):) kan niet wachten
ook dordt is goed te doen

Liefs
Linda
-
Christel
- Bead Fan
Bericht
door Christel » za 04 sep 2004 17:31
Groetjes Christel
-
nessy
- Bead Lover
-
Contacteer:
Bericht
door nessy » wo 08 sep 2004 17:46
Ik ben dus zondag geweest, en vond het een beetje tegenvallen. Wij gingen ook voor de stand van Dida creations, en die stond er helemaal niet :S Lekker leuk is dat als je zaterdag moet werken, en je gaat zondags...dat er dan kramen niet staan
groetjes, Nessy
-
@nneke
- Bead Intelligent
Bericht
door @nneke » wo 08 sep 2004 18:17
Nessy, ..... da's echt minder zeg .....

MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........
-
Petra2398
- Bead Discoverer
-
Contacteer:
Bericht
door Petra2398 » wo 08 sep 2004 18:42
Balen zeg!! De stand van Dida creations stond er namelijk zaterdag wel...
Groetjes,
Petra
-
mip
- Bead Fan
Bericht
door mip » do 09 sep 2004 08:45
hmmm dat is raar, ik denk dat je niet goed gekeken hebt?? ik ben zondag nml ook geweest en vond het ook tegenvallen maar ik heb me wel gek gekocht bij het enige standje dat ik leuk vond en dat was dus dida creations!!! ik weet niet of je er misschien heel vroeg was (dat ze er nog niet waren ofzo....) maar ik was er om een uur of 4 en toen waren ze er dus wel.....
groetjes mip
-
Lisette
- Bead Reader
Bericht
door Lisette » do 09 sep 2004 10:47
mip schreef:hmmm dat is raar, ik denk dat je niet goed gekeken hebt?? ik ben zondag nml ook geweest en vond het ook tegenvallen maar ik heb me wel gek gekocht bij het enige standje dat ik leuk vond en dat was dus dida creations!!! ik weet niet of je er misschien heel vroeg was (dat ze er nog niet waren ofzo....) maar ik was er om een uur of 4 en toen waren ze er dus wel.....
Leuke stand he van DIDA creations, ik vond het de leukste stand die er was. Heb een onwijs gafe gesp gekocht die je zelf kan beplakken. Ik ben zaterdag geweest en heb die zondag toch maar op internet nog even besteld bij DIDA wat ik zaterdag wel wilde kopen maar wat mijn portomonee niet toeliet hihi.
-
nessy
- Bead Lover
-
Contacteer:
Bericht
door nessy » do 09 sep 2004 12:42
mip schreef:hmmm dat is raar, ik denk dat je niet goed gekeken hebt?? ik ben zondag nml ook geweest en vond het ook tegenvallen maar ik heb me wel gek gekocht bij het enige standje dat ik leuk vond en dat was dus dida creations!!! ik weet niet of je er misschien heel vroeg was (dat ze er nog niet waren ofzo....) maar ik was er om een uur of 4 en toen waren ze er dus wel.....
Hmmm, ik was er rond 12.30u. Het lijkt me sterk dat ie 's middags pas gekomen is. Misschien heb ik dan wat over het hoofd gezien. Beetje jammer maja....heb ik weer geld uitgespaard (hihi)
groetjes Nessy
-
mip
- Bead Fan
Bericht
door mip » do 09 sep 2004 16:04
ja wel jammer dat je hem dan hebt gemist! ik vond het ook de leukste stand die erbij was, maar smaken verschilln natuurlijk. ik heb er erg veel hangers en plaksteentjes gekocht. nooit eerder iets met steentjes gedaan en eens moest de eerste keer zijn natuurlijk!! alleen wel jammer dat ik er nu alweer achter kom dat ik eigenlijk veel meer nodig had hahaha maar goed lang leve de internetshops:)

groetjes mip