duimen jullie voor mij vandaag? (nu met foto's)
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoi,
Ik heb alles klaar liggen voor vandaag op de creatieve markt in beltrum, het begint om 1 uur en om 12 uur mag ik kraam inrichten..
Heb 1 krat met allemaal bakjes met de sieraden 1 krat met allemaal rekjes enz om ze op te hangen...
(en wat nog wel heel erg leuk was! ik kreeg bij de boekhandel waar mijn tante werkt een super handig rek (was eigenlijk voor pakjes kaarten.) wat ze weg wouden doen bij het oud ijzer!! hij was een beetje scheef maar ach geeft neits toch? het is er 1 met 2 verdiepingen.. en precies de goeie afstand voor de gewone maat kettingen..
je kan ook de onderste verdieping weglaten en dan kan hij voor de hele lange kettingen... Dus ik ben helemaal blij!!
En heb ook weer 2 andere rekjes van hun geleend.. zoals vorige 2 keren.
dus ik ben er helemaal klaar voor!
Groetjes!
Ik heb alles klaar liggen voor vandaag op de creatieve markt in beltrum, het begint om 1 uur en om 12 uur mag ik kraam inrichten..
Heb 1 krat met allemaal bakjes met de sieraden 1 krat met allemaal rekjes enz om ze op te hangen...
(en wat nog wel heel erg leuk was! ik kreeg bij de boekhandel waar mijn tante werkt een super handig rek (was eigenlijk voor pakjes kaarten.) wat ze weg wouden doen bij het oud ijzer!! hij was een beetje scheef maar ach geeft neits toch? het is er 1 met 2 verdiepingen.. en precies de goeie afstand voor de gewone maat kettingen..
je kan ook de onderste verdieping weglaten en dan kan hij voor de hele lange kettingen... Dus ik ben helemaal blij!!
En heb ook weer 2 andere rekjes van hun geleend.. zoals vorige 2 keren.
dus ik ben er helemaal klaar voor!
Groetjes!
Laatst gewijzigd door eelkehas op di 07 sep 2004 08:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Castorella
- Bead Discoverer
-
- Bead Addict
- Contacteer:
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Succes!!!
Mar-Yoja, zoek Beltrum op http://www.zoekplaats.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Hele handige site met kaart van NL.
Mar-Yoja, zoek Beltrum op http://www.zoekplaats.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Hele handige site met kaart van NL.
<font color="darkblue"> Leven is meervoud van lef.</font>
<font color="darkred"> Groetjes Dani </font>
<font color="darkred"> Groetjes Dani </font>
-
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
Jaa ben ik weer! geld is geteld
haha het was heerlijk weer, en lekker druk. Ik heb weer +/- 100 euro winst (dus kraamhuur en materiaal er al af.) dus das weer lekker toch!
Ik heb ook weer foto's gemaakt dit keer met digitale camera dus zal ze er vanavond of morgen bij zetten.
Bedankt voor het duimen!!
GRoetjes!
Jaa ben ik weer! geld is geteld

Ik heb ook weer foto's gemaakt dit keer met digitale camera dus zal ze er vanavond of morgen bij zetten.
Bedankt voor het duimen!!
GRoetjes!