Ik was in Rijswijk vandaag

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Frutsel
Bead Producer
Contacteer:
Ik was in Rijswijk vandaag

Bericht door Frutsel » za 27 nov 2010 15:47

Het was heel leuk weer eens een keer in zo'n kippenhok te lopen :P
Er was heel veel papierwerk, dat was goed omdat ik daar niet arm van word, wel wat kralen gezien, maar wie wil er nou kralen :-DD

Heb een hotfix gekocht en een paar zakjes steentjes. Zit nog te bedenken wie of wat ik zal pimpen.
De hond (halsband....) is het eerste dat in gedachte komt, maar ik kan dat de echtgenoot niet aandoen :wink:

Heb de plastic dozen kunnen weerstaan, en dat is echt een wonder. Ik heb deze dozen ook al van de M*kr* maar die heeft ze niet meer. En ze zijn zó handig [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

Leuke dag gehad.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Vengy
Bead Fanatic

Re: Ik was in Rijswijk vandaag

Bericht door Vengy » za 27 nov 2010 16:07

leuk meis dat je een gezellige dag had en kan me niet voorstellen wie er nou kralen wil hoor :-DD
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

elfjeirma
Bead Interested

Re: Ik was in Rijswijk vandaag

Bericht door elfjeirma » zo 05 dec 2010 14:30

dat is ook toevallig zit dit nu te lezen ik ben dus daar ook zaterdag geweest en weet je wat ik gekocht heb??????????
Een hotfix en een paar zakjes steentjes erbij :-DD lachen1 lachen1
Ik vond het ook erg gezellig

Groetjes Irma lachen1

Gesloten