Is er toevallig iemand die in september hieraan deelneemt? Of iemand die dit eerder heeft gedaan?
Ik zit er namelijk aan te denken om erheen te gaan, maar ik heb nog nooit op een braderie gestaan (en heb dus geen idee wat ik zou moeten verwachten) en zou eerst ook nog iemand moeten vinden om een kraampje mee te delen aangezien 3 meter echt te veel is voor mij en de bijbehorende kosten helaas ook.
Ik krijg korting omdat ik student ben, dus de halve kraam gaat als het goed is maar EUR 17,50 kosten.
Gr. Anna
Plastique Fantastique Craftymarkt!
- trutdelamode
- Bead Believer
- Contacteer:
-
- Bead Anonymous
Re: Plastique Fantastique Craftymarkt!
maar waar is die beurs?
groetjes amber
groetjes amber
-
- Bead Reader
- Contacteer:
Wanneer is die beurs?
Angelique
Angelique

- trutdelamode
- Bead Believer
- Contacteer:
Hij is 20 september in Amsterdam (Surinameplein) 
Ik heb ondertussen al iemand om de kraam mee te delen, maar ben nog steeds op zoek naar mensen die hun ervaringen willen delen......................en volgens mij zijn ze bij Craftymarkt.nl nog steeds op zoek naar mensen die willen meedoen aan de markt

Ik heb ondertussen al iemand om de kraam mee te delen, maar ben nog steeds op zoek naar mensen die hun ervaringen willen delen......................en volgens mij zijn ze bij Craftymarkt.nl nog steeds op zoek naar mensen die willen meedoen aan de markt