Flame On! 1e Glas/Kralen Beurs van de Benelux!

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
jocksglas
Bead Reader
Contacteer:
Flame On! 1e Glas/Kralen Beurs van de Benelux!

Bericht door jocksglas » di 02 jun 2009 08:40

Flame On!

Eindelijk is het zover! De eerste nationale en internationale glas/kralenbeurs van de Benelux!

Wij, Jock’s Glasatelier & Miriam Steger van Facet Design, organiseren op zondag 1 November in Oosterhout (NB) een echte glas/kralenbeurs genaamd de Flame On! Dit is een beurs voor en door glasartiesten en we hopen hiermee een uniek evenement weg te zetten voor de Benelux.

Wat mag je verwachten op de Flame On!?
Heel veel informatie over alles wat met Glaskralen maken, Sieraden maken en Glasfusing te maken heeft, demonstraties, leuke winkeltjes en natuurlijk KRALEN!!

Wie gaan er demonstreren?

Sarah Hornik
Dora Schubert
Claudia Pagel
Anouk Jasperse

Deze nationale en internationale glasartiesten zullen een demonstratie houden van circa 1 uur.
Natuurlijk zijn deze demonstraties te zien op een groot scherm zodat deze voor de hele zaal zichtbaar zijn…

Naast de demonstraties is er natuurlijk nog veel meer te doen! Diverse bedrijven zullen er staan met een eigen “winkeltje” zoals Jock’s Glasatelier, Facet Design, Beadpress.nl, Beadbrothers, Nancy Roeters ArtClay Instructeur en nog veel meer…

Wie, Wat, Waar en Wanneer?

Zondag 1 November 09.30 – 17.30 uur
De Pannehoef, Wilhelminalaan 57/59 te Oosterhout
Entree € 12,50 / Voorverkoop € 9,-

Voor meer informatie kijk ook eens op onze Flame On! website http://www.flame-on.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaarten te bestellen via http://www.jocks-glas.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Butterfly_M
Bead Starter

Re: Flame On! 1e Glas/Kralen Beurs van de Benelux!

Bericht door Butterfly_M » wo 03 jun 2009 12:17

Wat leuk, ik schrijf het in ieder geval in mijn agenda. :D
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik de entree vrij prijzig vind, zeker wanneer je dan met zn 2en wilt gaan. Dat is wel erg jammer. :(

jocksglas
Bead Reader
Contacteer:

Re: Flame On! 1e Glas/Kralen Beurs van de Benelux!

Bericht door jocksglas » wo 03 jun 2009 12:29

Hoi!

Het zal zeker de moeite waard zijn... :)
De dames die gaan demonstreren komen dan ook uit Nederland, Frankrijk, Duitsland en Israel...
Daarnaast zijn er allerhande hoge kwaliteit kralen en aanverwante artikelen te koop die je absoluut nergens anders vind!

Groetjes
Joyce

ps Hou er rekening mee dat er maar een beperkt aantal kaarten is voor deze beurs...

Gesloten