Creativa - Brussel
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik ben vandaag naar de 'creativa' beurs geweest op de Heizel in Brussel. Het was echt de moeite!!! Er stonden zeker wel 25 kralenstands, zelfs ??n uit Frankrijk, Parijs. Ik heb natuurlijk wat gekocht, ik kan het echt iedereen aanraden, de beurs loopt nog tot morgen 18u. Echt een aanrader! 
Kralengroetjes, Saartje 
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Sorry
weet dat het een beetje laat was.... maar eigenlijk ontdekte ik de beurs ook per toeval..
we gingen eigenlijk naar het vakantiesalon gaan, maar toen bleek die maar volgende week te zijn, en dan zagen we die 'creativa'. Moest ik het eerder geweten hebben zou ik het jullie wel op tijd gezegd hebben...

Kralengroetjes, Saartje 
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Ja hoor, ze wordt elk jaar georganiseerd, het is eigenlijk een internationale beurs (is ook in Frankrijk, Charleroi,...) Is maar 1maal per jaar. Op hun site staat wat meer uitleg : http://www.creavenue.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kralengroetjes, Saartje 
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ben ook geweest, het was inderdaad wel de moeite. Heb uiteindelijk niet erg veel gekocht, heb me nog kunnen inhouden.
Ik ga straks eens al de site-adressen die ik daar verzameld heb op internet zetten, zal ze hier dan ook plaatsen.
Saartje, bij dat kraam uit Frankrijk, cr?er et d?corez ofzo, heb ik enkele dingen gekocht, maar was wel vrij duur hoor
Heb wel erg leuke idee?n voor ringen gekregen. Het is met een soort van 'tongpiercing', heb je die ook gezien?
Ik ga straks eens al de site-adressen die ik daar verzameld heb op internet zetten, zal ze hier dan ook plaatsen.
Saartje, bij dat kraam uit Frankrijk, cr?er et d?corez ofzo, heb ik enkele dingen gekocht, maar was wel vrij duur hoor
Heb wel erg leuke idee?n voor ringen gekregen. Het is met een soort van 'tongpiercing', heb je die ook gezien?
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: