hobbysalon mechelen

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » wo 23 aug 2006 19:05

er word een workshop vilten gegeven maar wilde gewoon weten of hier het al iemand gedaan had
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Ann
Bead Interested

Bericht door Ann » wo 23 aug 2006 21:12

Katskralen, ik heb gezocht, maar ik vind geen informatie over wanneer workshops gegeven worden.
Die edelsteensite ziet er goed uit! Bedankt!

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » wo 23 aug 2006 21:28

hadewijch schreef:er word een workshop vilten gegeven maar wilde gewoon weten of hier het al iemand gedaan had
ik zou dat ook heel graag doen. Misschien geven ze bij de stand van de banier terug workshops. Ik denk dat ik ook een workshop silver art clay ga volgen

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » wo 23 aug 2006 21:42

hadewijch schreef:heeft er al eens iemand een workshop vilten gedaan

op een beurs of ergens anders
en is het de moeite heb er veel zin in
Ik heb al een workshop gevolgd in vilten, bij de banier... Kralen vilten om correct te zijn! Het is echt heel leuk, maar je moet vilten kunstwerkjes wel mooi vinden om het leuk te vinden natuurlijk! Ik ben in elk geval fan, heb al een paar boeken met prachtige dingen in, maar eer ik dat ga kunnen... :roll: :wink: Als je nog iets wilt weten over vilten, vraag maar!

Ann
Bead Interested

Bericht door Ann » wo 23 aug 2006 21:56

Als je de mogelijkheid hebt een workshop "art clay silver" te volgen, moet je dat zeker doen. Ik heb er al prachtige zaken mee gemaakt (ringen, hangers, zelfs een paar oorhangertjes!) en ... gebakken op een gasfornuisje!
Vilten vind ik ook wel tof! De sjaal die bij De Banier gevilt werd, vond ik prachtig!
Vinden jullie data en uurregeling van de workshops?

Saartje
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Saartje » wo 23 aug 2006 22:05

@Hadewijch : Vilten is erg leuk, ik heb op de beurs vorig jaar een bloem gevilt, heel leuk!! :D

@Ann :de tijden van de workshops staan nergens op, je ziet ze op de beurs zelf of ze roepen het om. Meeste workshops worden doorlopend gegeven. Oh ja, voor zoetwaterparels, kijk even in onze shop anders, ook wat goedkoper dan Elfenatelier.... :wink:

Art clay heb ik ook al gedaan, maar weet niet of je een workshop op de beurs kan volgen...?

Oh ja, aan alle Belgjes : wie naar de beurs komt, als jullie me een PB sturen heb ik een leuke actie voor jullie :wink:
Kralengroetjes, Saartje :lol:

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » do 24 aug 2006 08:01

Saartje schreef:@Hadewijch : Vilten is erg leuk, ik heb op de beurs vorig jaar een bloem gevilt, heel leuk!! :D

@Ann :de tijden van de workshops staan nergens op, je ziet ze op de beurs zelf of ze roepen het om. Meeste workshops worden doorlopend gegeven. Oh ja, voor zoetwaterparels, kijk even in onze shop anders, ook wat goedkoper dan Elfenatelier.... :wink:

Art clay heb ik ook al gedaan, maar weet niet of je een workshop op de beurs kan volgen...?

Oh ja, aan alle Belgjes : wie naar de beurs komt, als jullie me een PB sturen heb ik een leuke actie voor jullie :wink:
ja, ik heb dat gelezen op hun site toen ik info zocht om instructrice te worden

tpaardefreekse
Bead Reader

Bericht door tpaardefreekse » vr 25 aug 2006 09:38

mss een domme vraag,maar ik ben nog nooit naar zo'n beurs geweest en ik zou heel graag gaan (enkel vind mijn mama het wat duur :? ).Daarom wou ik weten of die workshops eigenlijk gratis zijn.

groetjes

ellen

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » vr 25 aug 2006 12:23

Nee gratis niet denk ik.
Je kan op de site van het hobbysalon een kortingsbon afprinten van 1 euro per persoon, is mss een tip :wink:

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » vr 25 aug 2006 12:24

De workshops op zo'n beurs zijn zeker niet duur. Ik denk meestal alleen het materiaal dat je moet betalen en misschien nog een euro bovenop. Zo was het verleden jaar toch denk ik.

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » za 26 aug 2006 21:03

Fieke schreef:Nee gratis niet denk ik.
Je kan op de site van het hobbysalon een kortingsbon afprinten van 1 euro per persoon, is mss een tip :wink:
is die bon niet voor de inkom :?:

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » za 26 aug 2006 21:05

Haematodipsia schreef:De workshops op zo'n beurs zijn zeker niet duur. Ik denk meestal alleen het materiaal dat je moet betalen en misschien nog een euro bovenop. Zo was het verleden jaar toch denk ik.
ja gewoonlijk valt het wel mee

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » zo 27 aug 2006 12:05

hadewijch schreef:
Fieke schreef:Nee gratis niet denk ik.
is die bon niet voor de inkom :?:
Ja die bon is idd voor de inkom.
Ik dacht dat ze dat bedoelde :oops:

dolfijnt
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door dolfijnt » do 31 aug 2006 10:09

hallo

ik heb een gekeken en ik zie juist dat het elfenatelier niet mee doet op de beurs.

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » do 31 aug 2006 10:43

dolfijnt schreef:hallo

ik heb een gekeken en ik zie juist dat het elfenatelier niet mee doet op de beurs.
moa, ook eens gekeken
eigelijk mis ik het elfenatelier niet, zo'n dure aangelegenheid

Gesloten