Sieradenbeurs Leeuwarden
-
Miss B
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Ik ben gisteren ook geweest
De beurs zelf was idd wel heel saai en heel vreemd zo op de gang met tafels kris kras door elkaar, maar de kralen hebben het voor mij helemaal goed gemaakt
Ik heb bij Kraleninbulk drie zakken mooie kralen gekocht en nog een paar zakjes metalen kralen en wat materialen. Vandaag lekker zitten spelen met mijn nieuwe aanwinsten
En spijt dat ik dingen toch niet heb gekocht en dingen vergeten ben...
Ik heb zelfs een hele kraam overgeslagen, het was daar aardig druk dus ik dacht daar kijk ik straks nog wel. Niet dus
Misschien ga ik in april wel weer, dit weekend was er in Den Haag ook een beurs, dan alleen in Leeuwarden dus dan komen er misschien wel wat meer kraampjes. En dan is Myra weer beter
Ik heb bij Kraleninbulk drie zakken mooie kralen gekocht en nog een paar zakjes metalen kralen en wat materialen. Vandaag lekker zitten spelen met mijn nieuwe aanwinsten
Ik heb zelfs een hele kraam overgeslagen, het was daar aardig druk dus ik dacht daar kijk ik straks nog wel. Niet dus
Misschien ga ik in april wel weer, dit weekend was er in Den Haag ook een beurs, dan alleen in Leeuwarden dus dan komen er misschien wel wat meer kraampjes. En dan is Myra weer beter
De beurs was inderdaad niet groot maar wij hebben ons prima vermaakt en best nog veel leuke dingen gekocht, vooral vanaf vier uur was het lekker rustig en kon je goed overal bij. Ook hebben we gezellig staan kletsen met de standhouders en zelfs nog geleerd hoe je van DMC garen heel mooie kwastjes kunt maken. 
Vanmorgen gelijk uitgeprobeerd!! Moest eerst mijn borduurgaren van jaren geleden nog opzoeken.
Is erg leuk werk om te maken.
Ik ben bang dat Tineke mij aan het werk zet, haha.
Was erg gezellig gisteren met Fairy, Ayla, moi en Tineke.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar in April!!
Is erg leuk werk om te maken.
Ik ben bang dat Tineke mij aan het werk zet, haha.
Was erg gezellig gisteren met Fairy, Ayla, moi en Tineke.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar in April!!
- Bead Starter
- Contacteer:
Ik heb een site gevonden waar de basis mooi op staat.
http://www.jessica-tromp.nl/tips_and_tr ... itting.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Even naar beneden scrolen.
Nog even een plaatje.

http://www.jessica-tromp.nl/tips_and_tr ... itting.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Even naar beneden scrolen.
Nog even een plaatje.