artistieke kerstbeurs in apeldoorn

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
joalycke
Bead Dreamer
Contacteer:
artistieke kerstbeurs in apeldoorn

Bericht door joalycke » wo 26 okt 2005 11:01

Op 11 december is een artistieke kerstbeurs in de Americahal in Apeldoorn. Dit is een beurs voor mensen met een artistieke hobby en er staan dus geen handelaren. Wel mogen er lossen onderdelen worden verkocht en eigen werk natuurlijk.

Er staan mensen met: Houten artikelen (decoratie, snijwerk, spelletjes), schilderwerken, sieraden in allerlei vormen en prijsklassen, bloemstukken, gegraveerd glaswerk, textielwerken, patchwork, keramiek, kartonnage, huis- tuin en groendecoratie, wens- en kerstkaarten, brooddeegdecoratie, kortom te veel om op te noemen.

de beurs is van 10.30 tot 17.00 en de ingang kost €6 en dan krijg je gratis kopje koffie of thee erbij.

Uiteraard sta ik er ook (!!) met sieraden en wat kralenzakjes en heb kortingsbonnen van €1 in overvloed.Interesse in korting? stuur mij een mail/pb en je krijgt er eentje.
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 26 okt 2005 12:18

Joalycke, ik heb wel interesse in 2 kaartjes. Ik heb mijn adres in een pb naar je toe gestuurd.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Fleur
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Fleur » wo 26 okt 2005 14:55

Ik ga er ook staan ;-)
Misschien zien we elkaar? ;-)
Afbeelding Groetjes Marije

Kraaltjes
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Kraaltjes » wo 26 okt 2005 15:54

Als mijn geld mee zit :wink: en ik kan dan kom ik ook :D