Creazondag Arnhem

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:
Creazondag Arnhem

Bericht door Melanie » do 13 okt 2005 19:17

A.s. zondag is er Creazondag Arnhem in de Rijnhal. Kraampjes met diverse hobby's en dus ook sieraden/kralen kraampjes. Ik twijfel nog of ik zal gaan, want ik wil eigenlijk ook wel naar de sieradenfair in Den Bosch.
Groetjes, Melanie

Frambiej
Bead Dreamer

Bericht door Frambiej » vr 14 okt 2005 09:00

Ik ga met mn mammiej :) we gingen altijd naar artistieke handen.. is dit hetzelfde onder een andere naam?

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Re: Creazondag Arnhem

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 14 okt 2005 09:08

Melanie schreef:A.s. zondag is er Creazondag Arnhem in de Rijnhal. Kraampjes met diverse hobby's en dus ook sieraden/kralen kraampjes. Ik twijfel nog of ik zal gaan, want ik wil eigenlijk ook wel naar de sieradenfair in Den Bosch.
Kom lekker naar de Sieradenfair joh! Krijg je van mij 2 gratis toegangskaartjes. :wink:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » vr 14 okt 2005 21:56

Esther schreef:
Melanie schreef:A.s. zondag is er Creazondag Arnhem in de Rijnhal. Kraampjes met diverse hobby's en dus ook sieraden/kralen kraampjes. Ik twijfel nog of ik zal gaan, want ik wil eigenlijk ook wel naar de sieradenfair in Den Bosch.
Kom lekker naar de Sieradenfair joh! Krijg je van mij 2 gratis toegangskaartjes. :wink:
Ja ik kom naar Den Bosch! Heb gezien dat er echt keiveel deelnemers staan. Enne, een gratis kaartje is nooit weg :wink: .
Groetjes, Melanie

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 15 okt 2005 08:28

Melanie schreef:
Esther schreef:
Ja ik kom naar Den Bosch! Heb gezien dat er echt keiveel deelnemers staan. Enne, een gratis kaartje is nooit weg :wink: .
Dan moet je als een speer je volledige naam en de naam van de persoon die je meebrengt aan me doorgeven, dan kan ik kijken of ik je nog op de "gastenlijst" kan zetten. Eigenlijk was gisteren de sluitingsdatum dus ik kan niets beloven. :(
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

joalycke
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door joalycke » ma 17 okt 2005 19:05

nope...artistieke handen is weer wat anders (http://www.artistiekehanden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) daar sta ik op 11 december!
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....

yvon
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door yvon » ma 17 okt 2005 20:48

heyyyy.... wat leuk ik sta 11 december ook op de artisieke handen.

Heb er echt zin in ,heb gisteren nog in haarlem gestaan,kwam een beetje langzaam op gang,maar later liep het wel aardig in.

groetjes yvonne
:P :P :P

Gesloten