Creazondag Arnhem
A.s. zondag is er Creazondag Arnhem in de Rijnhal. Kraampjes met diverse hobby's en dus ook sieraden/kralen kraampjes. Ik twijfel nog of ik zal gaan, want ik wil eigenlijk ook wel naar de sieradenfair in Den Bosch.
Groetjes, Melanie
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Re: Creazondag Arnhem
Kom lekker naar de Sieradenfair joh! Krijg je van mij 2 gratis toegangskaartjes.Melanie schreef:A.s. zondag is er Creazondag Arnhem in de Rijnhal. Kraampjes met diverse hobby's en dus ook sieraden/kralen kraampjes. Ik twijfel nog of ik zal gaan, want ik wil eigenlijk ook wel naar de sieradenfair in Den Bosch.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
Ja ik kom naar Den Bosch! Heb gezien dat er echt keiveel deelnemers staan. Enne, een gratis kaartje is nooit wegEsther schreef:Kom lekker naar de Sieradenfair joh! Krijg je van mij 2 gratis toegangskaartjes.Melanie schreef:A.s. zondag is er Creazondag Arnhem in de Rijnhal. Kraampjes met diverse hobby's en dus ook sieraden/kralen kraampjes. Ik twijfel nog of ik zal gaan, want ik wil eigenlijk ook wel naar de sieradenfair in Den Bosch.
Groetjes, Melanie
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Dan moet je als een speer je volledige naam en de naam van de persoon die je meebrengt aan me doorgeven, dan kan ik kijken of ik je nog op de "gastenlijst" kan zetten. Eigenlijk was gisteren de sluitingsdatum dus ik kan niets beloven.Melanie schreef:Ja ik kom naar Den Bosch! Heb gezien dat er echt keiveel deelnemers staan. Enne, een gratis kaartje is nooit wegEsther schreef:Kom lekker naar de Sieradenfair joh! Krijg je van mij 2 gratis toegangskaartjes.Melanie schreef:A.s. zondag is er Creazondag Arnhem in de Rijnhal. Kraampjes met diverse hobby's en dus ook sieraden/kralen kraampjes. Ik twijfel nog of ik zal gaan, want ik wil eigenlijk ook wel naar de sieradenfair in Den Bosch..
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- joalycke
- Bead Dreamer
- Contacteer:
nope...artistieke handen is weer wat anders (http://www.artistiekehanden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) daar sta ik op 11 december!
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....