Eindelijk

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
kralenboetiek
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door kralenboetiek » za 27 aug 2005 20:02

Hallo,

De 1e dag zit erop, het is inderdaad een kleine beurs. Hij was volgens mij kleiner dan in Groningen, maar ik zag weer bekende standhouders en het is altijd leuk om even met je conculegas te kletsen.

Heb een aantal mensen van het forum gesproken, altijd leuk :lol: De beurs is misschien klein maar je kan je geld er wel laten rollen hahahahahaha, best veel keuze in kralen en aanverwanten, er staan zon 5 of 6 kralenkraams.

Ik heb het reuze naar mijn zin gehad en het was de moeite waard zal ik maar zeggen. Morgen weer en mocht iemand me herkennen (wat niet kan missen) zeg gerust iets!! Ik kan jullie helaas niet herkennen. :oops:

Groetjes Myra

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » zo 28 aug 2005 10:22

Ik ben ook allergisch voor dat fabrieks-bling-kitsch-spul :wink: :lol: Edelstenen vind ik wel errug mooi!!! :D Maar misschien komt de beurs oiit weer in Leeuwarden :wink:

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » zo 28 aug 2005 12:00

Zo ik ben weer terug.

Het is echt een heel leuke beurs, de fabrieksbling heb ik gewoon links, ow nee het stond rechts, laten liggen.

Heb nog even met Myra gesproken en natuurlijk weer veel te veel geld uit gegeven.

Er waren nog best veel kralenkramen, vandaag ook meer dan gister volgens Myra.

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » zo 28 aug 2005 20:04

Heb jij effe geluk! :wink:
Voor herhaling vatbaar wat mij betreft!!!!!!

Lieve groet van Fairy

Gesloten