sieraden en kralenbeurzen aankomende zomer

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Bianca72
Bead Reader
Contacteer:
sieraden en kralenbeurzen aankomende zomer

Bericht door Bianca72 » di 21 jun 2005 10:29

Aankomende zomer worden er sieraden en kralenbeurzen georganiseerd door creawereld namelijk op de volgende plaatsen:
7 augustus in Vaassen dorpcentrum de wieken
21 augustus in Zwolle Broerenkerk.
15 en 16 oktober een sieradenplein op de hobbybeurs in Leek. Als je mee wilt doen of wilt komen en meer informatie wil stuur dan even een mailtje of kijk op de site http://www.creawereld.nl.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 21 jun 2005 11:39

Mailtje lukt niet, je hebt aangegeven dat je geen mail wilt ontvangen. Maar ik heb misschien wel interesse dus ik zou graag de info willen ontvangen. Mijn mailknop werkt wèl. :wink:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 23 jun 2005 09:53

Ik heb op de site gekeken, maar er is (in ieder geval op mijn computer :? ) geen enkele link die (goed) werkt. Ik heb verder een poging gedaan om het inschrijfformulier in te vullen, maar ook hier krijg ik een foutmelding. Geen goede reclame voor de organisatie.......
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Bianca72
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Bianca72 » do 23 jun 2005 10:02

Hallo Eshter,

Ik denk dat het aan je eigen pc ligt want hier werken alle links en de aanvragen voor inschrijfformulieren komen hier ook binnen dus dat werkt ook.
Niet gelijk op de organisatie afgeven als het wellicht bij je eigen pc ligt.
Mail me anders even je adresgegevens door en dan zal ik er voor zorgen dat je een inschrijfformulier krijgt.

Gesloten