Beurs Eindhoven
- Serena
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Wie gaat er staan of brengt een bezoekje aan
de sieradenbeurs in de Tongelreep te Eindhoven??
de sieradenbeurs in de Tongelreep te Eindhoven??
*SHABBY**aha, dan zal ik zeker eens even een kijkje gaan nemen!Serena schreef:ikke niet maar mijn ouder misschien wel met Pearl Manialisza schreef:ik denk dat ik wel even ga kijken!
Sta jij er ook dan Serena?
Groetjes...
Tip voor mensen id eook gaan: kijk eens even op de site: http://www.one2bcreative.nl" onclick="window.open(this.href);return false; de site zijn ze nog op aan het zetten, maar ze zijn wel ook op de sieradenbeurs! Echt de moeite om even te gaan kijken.
Hele aardige meiden die steentjes hebben die dezelfde kwaliteit als swarovski hebben, alleen zijn deze stenen heel wat goedkoper! Ik heb ook het een en ander bij ze gekocht en ik ben zeer tevreden, zie het verschil met swarovski niet!
Groetjes!
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!
hihih ja hoor, ik wil wel met je gaan kijken hoor! alleen weet ik nog niet welke dag ik ga! Misschien is het inderdaad leuk om met meerdere te gaan kijken! uhmm, de beurs is wel niet heel groot, maar ik heb zoiets: nu is het in de buurt dan moet je even gaan kijken ook, toch?
'Het zijn de kleine dingen die het doen in het leven'!
- Fester
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoi Pluisje. Ik ga zaterdag met een kennis naar de beurs. Mocht je zaterdag toch gaan dan stuur me maar een sms-je als je daar bent. Dan vinden we elkaar wel.
Diegene had me gevraagd om samen een keer te gaan, we zouden eigenlijk naar Sittard gaan. Maar toen kon ze plotseling niet. Ik kwam er deze week pas achter dat het ook in Eindhoven is.
Diegene had me gevraagd om samen een keer te gaan, we zouden eigenlijk naar Sittard gaan. Maar toen kon ze plotseling niet. Ik kwam er deze week pas achter dat het ook in Eindhoven is.
Er is dit weekend ook een grote hobbybeurs in Eindhoven. Deze is in het beursgebouw. Je kan een kortingsbon voor de entree printen vanaf de site. Deze is te vinden op http://www.creawereld.nl. Kan je leuk twee beurzen combineren.
Groetjes
Bianca
Groetjes
Bianca
- pluisje
- Bead Professional
- Contacteer:
Je móet naar de ELE-Rally? Klinkt leukJuut schreef:Ik ga morgen even met m'n moeder kijken op de sierandenbeurs. Die andere hobbybeurs doe ik toch maar niet, ik hou 't even op sieraden maken!
En morgen moet ik ook nog naar de ELE-rally, dus ik heb genoeg te doen![]()
Judith
Waar is die Rally? In Helmond zie ik hier? Lijkt me wel gaaf (alleen heb ik geen tijd

Groetjes Silvia

Hoi hoi!
Eindelijk doet de pc 't weer... Weer de hele avond zitten te installeren enzo
Ik ben zaterdag nog even naar de sieradenbeurs geweest. Viel me wel 'n beetje tegen. Beetje duur allemaal vond ik. Heb alleen 2 zakjes kralen gekocht en wat staaldraad enzo.
De rally was weer leuk dit jaar. Alleen jammer van de regen, maar we hebben toch nog redelijk wat gezien.
Groeten Juut
Eindelijk doet de pc 't weer... Weer de hele avond zitten te installeren enzo
Ik ben zaterdag nog even naar de sieradenbeurs geweest. Viel me wel 'n beetje tegen. Beetje duur allemaal vond ik. Heb alleen 2 zakjes kralen gekocht en wat staaldraad enzo.
De rally was weer leuk dit jaar. Alleen jammer van de regen, maar we hebben toch nog redelijk wat gezien.
Groeten Juut
Groetjes!!