idee...
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
hallo Esther
van dat zalencentrum in nieuwegein, zou jij mij daar een telefoonnr. en het adres van door willen mailen naar linedancebabe@hotmail.com?
alvast bedankt voor je moeite.
van dat zalencentrum in nieuwegein, zou jij mij daar een telefoonnr. en het adres van door willen mailen naar linedancebabe@hotmail.com?
alvast bedankt voor je moeite.

- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
Ria, mijn bericht komt niet bij je aan op het adres dat je gegeven hebt. Wil je mij a.u.b. een pb sturen hier op het forum? Dan antwoord ik op dat bericht met de gegevens.
Groetjes,
Esther
Groetjes,
Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
idee
Esther, sorry ik zie dat ik iets vergeten ben, hier komt het goede adres.
linedancebabe9@hotmail.com

linedancebabe9@hotmail.com

Zou echt heel leuk zijn als we zoiets voor elkaar gaan krijgen!!
Hoop wel dat er genoeg belangstelling is om daar te komen en kijken en/of verkopen.
Het is in ieder geval een gweldig idee!
Bij de Blokhoeve zijn toch ook sportvelden ofzo?? Of was dat weer wat anders... daar heb ik ooit nog eens gegymd
Hoop wel dat er genoeg belangstelling is om daar te komen en kijken en/of verkopen.
Het is in ieder geval een gweldig idee!
Bij de Blokhoeve zijn toch ook sportvelden ofzo?? Of was dat weer wat anders... daar heb ik ooit nog eens gegymd

- Bead Monster
- Contacteer:
In een sporthal kan volgens mij niet, want door de speciale vloeren mag je daar niet op hakken lopen of tafels en stoelen neerzetten. Of ze moeten er een tijdelijke vloer kunnen neerleggen, dat schijnt wel eens te gebeuren.
Ria, ik heb je net opnieuw gemaild, hopelijk lukt het nu wel. En als je De Blokhoeve niets vindt dan wil ik hier in de buurt nog wel even verder zoeken hoor, laat het me maar weten. Er is misschien wel een betaalbaar zalencentrum in Utrecht, dus als ik verder moet zoeken dan geef je maar een gil.
(Ja Karine, ze hebben daar sportvelden.)
Esther
Ria, ik heb je net opnieuw gemaild, hopelijk lukt het nu wel. En als je De Blokhoeve niets vindt dan wil ik hier in de buurt nog wel even verder zoeken hoor, laat het me maar weten. Er is misschien wel een betaalbaar zalencentrum in Utrecht, dus als ik verder moet zoeken dan geef je maar een gil.
Esther
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
hoi EstherEsther schreef:In een sporthal kan volgens mij niet, want door de speciale vloeren mag je daar niet op hakken lopen of tafels en stoelen neerzetten. Of ze moeten er een tijdelijke vloer kunnen neerleggen, dat schijnt wel eens te gebeuren.
Esther
wij gaan contact opnemen met de Blokhoeve, maar zou jij toch eens willen kijken voor een betaalbaar zalencentrum in, of rondom Utrecht?
want als je het in een sporthal organiseert, dan moet er inderdaad een vloer in, kost weer extra geld.
alvast bedankt.

idee
hoi Patries
ik heb jullie hulp nog wel nodig, en dan zeg ik het ook wel.
maar ik moet eerst een geschikte locatie vinden, en weten wat voor een ruimte of we hebben, en het moet betaalbaar zijn, en we moeten goedkeuring van de gemeente hebben.
als dat klaar is dan roep ik jullie hulp in.
groetjes Ria
sorry het hondje wil niet meer.
ik heb jullie hulp nog wel nodig, en dan zeg ik het ook wel.
maar ik moet eerst een geschikte locatie vinden, en weten wat voor een ruimte of we hebben, en het moet betaalbaar zijn, en we moeten goedkeuring van de gemeente hebben.
als dat klaar is dan roep ik jullie hulp in.
groetjes Ria
sorry het hondje wil niet meer.