idee...
- patricia
- Bead Designer
- Contacteer:
misschien handig als 1 iemand die brief/email stuurt naar de betreffende deelnemers... Aaangezien het mijn idee was wil ik me best op offeren daarvoor.
Wie willen jullie allemaal hebben? We moeten natuurlijk niemand vergeten. We kunnen natuurlijk ook alle kralenwinkels uit de links van sandra aanschrijven....
Groet Patries
Wie willen jullie allemaal hebben? We moeten natuurlijk niemand vergeten. We kunnen natuurlijk ook alle kralenwinkels uit de links van sandra aanschrijven....
Groet Patries
Groetjes Patries
Like the heart beads!
Like the heart beads!
Re: idee...
hallo iedereenpatricia schreef:Nadat veel emnsen op de kreadoe zijn geweest en ik allerlei verschillende verhalen lees en mijn eigen ervaring heb dacht ik opeens:
Waarom wordt er geen kralenbeurs georganiseerd????
Dat lijkt me zo geweldig!
![]()
Wat vinden jullie(of hoef ik dat niet meer te vragen)?
Hoe zouden we dit waar kunnen maken?Iemand ideeen?
Groetjes Patries
over de kralenbeurs, wij willen ons er best voor in zetten om zoiets te organiseren.
wij willen het toegankelijk maken voor zowel winkeliers, als voor particulieren,zodat die mensen ook een kans hebben om hun eigengemaakte kettingen te kunnen verkopen.
het lijkt ons wel leuk als er ook workshops gegeven worden.
als iemand een leuke locatie weet ergens centraal in het land, graag een mailtje.
het kost best veel voorbereiding dus qua tijdstip denken wij aan volgend jaar, omstreeks febr.- maart.
wij proberen de standhuur natuurlijk wel heel leuk te houden.
opgave voor standhuur, tips, enz. graag via mijn e-mail adres.

linedancebabe9@hotmail.com
groetjes ria
Ik denk dat de jaarbeurs weer erg duur wordt i.v.m kosten die zijn rekenen...
Misschien een groot buurt huis of een bedrijfsruimte dat in het weekend niet gebruikt wordt?
De darling Market is misschien ook een idee.
Het is wel niet in het midden van het land (het ligt in de buurt van den haag)...
Groetjes Rianne
Misschien een groot buurt huis of een bedrijfsruimte dat in het weekend niet gebruikt wordt?
De darling Market is misschien ook een idee.
Het is wel niet in het midden van het land (het ligt in de buurt van den haag)...
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!
ik heb net gemaild naar ria dat ze kan informeren bij andere beurzen, welke beurzen kan je op http://www.hobby-party.com" onclick="window.open(this.href);return false; vinden. zij hebben vast wel wat tips. verder zoekt esther, die mee helpt met de kralenmeetings, altijd naar ruimtes NET buiten utrecht, wat veel kosten scheelt.
succes, ik vind dit een heel leuk initiatief!
succes, ik vind dit een heel leuk initiatief!
Ik heb de darling al gemaild en zal binnenkort van hun een mail terug krijgen met alle informatie!
Ik ga nog wel even verder kijken hier in de buurt...
Misschien is een het een idee om al een lijst te maken van de mensen die zelf sieraden maken die er willen staan?
Ria als je hulp nodig hebt, ik wil met alle plezier helpen!
Groetjes Rianne
Ik ga nog wel even verder kijken hier in de buurt...
Misschien is een het een idee om al een lijst te maken van de mensen die zelf sieraden maken die er willen staan?
Ria als je hulp nodig hebt, ik wil met alle plezier helpen!
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!
- sandra1984
- Bead Believer
- Contacteer:
wat een idee!!
wat hebben jullie toch goeie ideeen Ik ben hier redelijk nieuw (al lees ik al eeuwen mee) maar niet zo veel gereageerd, maar dit was een goeie aanleiding om dat wel te doen.
Wat een leuk idee!! Alleen even opletten dat het niet al te dicht is op de kreadoe in rotterdam....dat gaan mn centjes niet redden hahaha. nee hoor hoe meer hoe beter!
Als ik nog iets kan doen ofzo, dan hoor ik dat graag.
Ik ben trouwens 19 en kom uit barendrecht.
Groetjes, Sandra
Wat een leuk idee!! Alleen even opletten dat het niet al te dicht is op de kreadoe in rotterdam....dat gaan mn centjes niet redden hahaha. nee hoor hoe meer hoe beter!
Als ik nog iets kan doen ofzo, dan hoor ik dat graag.
Ik ben trouwens 19 en kom uit barendrecht.
Groetjes, Sandra

It beads me....

Ik denk dat een weekend toch wel het beste is...
Er zullen toch wel aardig wat mensen opaf komen hor denk ik.
Kijk eens hier naar dit forum hoeveel mesnen zijn er lid?
Hoeveek mensen lezen mee en hoe druk was het bij eht kralenscheppen in utrecht>?
Denk dat er aardig wat mensen op af komen als er maar goed genoeg wordt geadverteerd en posters worden op gehangen!
Groetjes Rianne
Er zullen toch wel aardig wat mensen opaf komen hor denk ik.
Kijk eens hier naar dit forum hoeveel mesnen zijn er lid?
Hoeveek mensen lezen mee en hoe druk was het bij eht kralenscheppen in utrecht>?
Denk dat er aardig wat mensen op af komen als er maar goed genoeg wordt geadverteerd en posters worden op gehangen!
Groetjes Rianne
Groetjes Rianne!
Ik vind het een fantastisch idee zeg
Ik zou ook wel willen staan met mijn sieraden (niet dat die zo bijzonder zijn ofzo maar is altijd wel leuk toch) Maar ik moet natuurlijk wel eerst weten waar het is wanneer en hoeveel een kraampje kost anders maak ik straks een verkeerde beslissing...
Heel veel succes en als ik wat kan doen moeten jullie maar roepen

Heel veel succes en als ik wat kan doen moeten jullie maar roepen