Wanneer hobbybeurs in Leeuwarde of omgeving?

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
famke
Bead Fan
Wanneer hobbybeurs in Leeuwarde of omgeving?

Bericht door famke » za 02 apr 2005 15:32

Haai!!

Weet iemand wanneer hier in Leeuwarden (of dicht in de buurt) weer eens een hobbybeurs komt? Ik probeer op internet te zoeken maar krijg alleen de data uit 2004 naar voren... nietweten
Groetjes famke

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » zo 03 apr 2005 20:03

Tsja, zou ik ook wel willen weten :wink: Ik weet wel dat er in juni een sieradenbeurs is in Groningen. Dat is nog wel te doen (en vast héél leuk! :D )

anirac sivknilk
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door anirac sivknilk » za 16 apr 2005 11:00

volgens mij is leeuwarden daar ook geen geschikte stad voor. Als er al zoiets is dan is het volgens mij alleen maar met schilderen en knippen en plakken enzo...

P.S. heb je het nieuwe pand van Idy li (ofzo) al gezien. Alles komt veel mooier uit, en ze heeft nieuwe kralen! :D

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » za 16 apr 2005 12:04

:D Ja! Daar ben ik vaste klant :wink: Het is nu lekker ruim en je kunt op je gemak lekker kleurtjes bijelkaar zoeken! 8)

famke
Bead Fan

Bericht door famke » za 16 apr 2005 21:40

anirac sivknilk schreef:P.S. heb je het nieuwe pand van Idy li (ofzo) al gezien. Alles komt veel mooier uit, en ze heeft nieuwe kralen! :D
Ehhm, nee... Waar zit die dan?
Groetjes famke

miranda
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door miranda » di 19 apr 2005 14:55

volgens mij regelt fec een hobbybeurs in Leeuwarden

http://hobby.fec.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Tja voor mij te ver weg.

Groetjes
Miranda

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » di 19 apr 2005 16:18

:D idd, alleen de vorige keer waren er heel veel verschillende hobby's en maar twee kraampjes met kralen en sieraden. Er is hier echt heel weinig op kralengebied. :(

famke
Bead Fan

Bericht door famke » di 19 apr 2005 18:31

miranda schreef:volgens mij regelt fec een hobbybeurs in Leeuwarden http://hobby.fec.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik had al een paar keer gekeken maar kwam elke keer uit op de data van 2004. Nu nog steeds zie ik net.
Groetjes famke

anirac sivknilk
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door anirac sivknilk » wo 20 apr 2005 14:04

famke schreef:
anirac sivknilk schreef:P.S. heb je het nieuwe pand van Idy li (ofzo) al gezien. Alles komt veel mooier uit, en ze heeft nieuwe kralen! :D
Ehhm, nee... Waar zit die dan?
ze zat eerst in het oude pand van de leeuwarder courant maar is nu verhuisd naar de kelders 13, daar zat eerst soup it.
tegenover de intertoys, dat stukje waar ze nu aan het bouwen zijn.

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » wo 20 apr 2005 22:43

Miss B. , heb je al eens op internet Swarovski besteld? Bijvoorbeeld bij Cdragon? Ik vind haar erg duur met haar kraaltjes.

Lieve groet van Fairy

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » do 21 apr 2005 09:22

Fairy schreef:Miss B. , heb je al eens op internet Swarovski besteld? Bijvoorbeeld bij Cdragon? Ik vind haar erg duur met haar kraaltjes.
Ja :lol: Ik heb al twee keer besteld bij cdragon en dat is idd veeeel goedkoper!!!! :shock: Alleen als ik snel een bepaalde kleur nodig heb en maar een paar kraaltjes ervan, koop ik het bij haar :) En verder heeft ze errug mooie japanse seadbeads :(L) en haar sieraden zijn altijd heel goed voor de inspiratie. En ze is nooit te beroerd om iets uit te leggen :bedankt:

Gesloten