Creativa Brussel
Van 10 tem 13 maart !!! Ben er twee jaar geleden geweest en vond het toen al de moeite qua kralen. Waarschijnlijk nu toch nog een groter aanbod. Ik ga, maar weet nog niet wanneer. Gaat er nog iemand ?
Grtjs
CarOO
Grtjs
CarOO
- Ann De Ridder
- Bead Discoverer
Ik ga ook naar de hobbybeurs in Antwerpen.Saartje schreef:Van 17 tem 20 maart in 't Bouwcentrum.Ann De Ridder schreef:waar en wanneer vindt deze beurs plaats? Heb wel zin om te gaan!!Peeke schreef:Ik ga al naar de hobbybeurs in Antwerpen deze maand
(Alleen zien dat ik mijn moeder kan overtuigen om mee te gaan, dan betaalt zij de inkom
Hey kamelot, hoe is je echte naam ? Ik ben van Balen en zit heeeel veeel in Mol. Misschien kennen we elkaar wel.
Ik was ook van plan naar hobbybeurs Antwerpen te gaan, maar ik vind het aanbod van de creativa veel groter. Maar Vind het wel makkelijker naar het bouwcentrum te rijden dan naar de Heizel in Brussel.
Hoeveel zalen zijn dat dan in het bouwcentrum ? Eentje ?
Ik was ook van plan naar hobbybeurs Antwerpen te gaan, maar ik vind het aanbod van de creativa veel groter. Maar Vind het wel makkelijker naar het bouwcentrum te rijden dan naar de Heizel in Brussel.
Hoeveel zalen zijn dat dan in het bouwcentrum ? Eentje ?
Als ge op de Rozenberg hebt gezeten, zou het wel kunnen dat we elkaar kennen...
Als ik nr Brussel zou gaan, ga ik sowieso met de trein. Het is een B-dagtrip (treinreis en metro heen en terug + inkom) en die komt veel goedkoper uit dan wanneer je op eigen houtje reist.
Dus voor het autorijden moet je het niet laten
Kijk maar eens op http://www.b-rail.be/php/bexcursions/in ... excode=617" onclick="window.open(this.href);return false; als je wilt weten wat het je zou kosten met de trein.
Als ik nr Brussel zou gaan, ga ik sowieso met de trein. Het is een B-dagtrip (treinreis en metro heen en terug + inkom) en die komt veel goedkoper uit dan wanneer je op eigen houtje reist.
Dus voor het autorijden moet je het niet laten
Kijk maar eens op http://www.b-rail.be/php/bexcursions/in ... excode=617" onclick="window.open(this.href);return false; als je wilt weten wat het je zou kosten met de trein.
Laatst gewijzigd door Kamelot op di 02 dec 2008 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Beady Greetzzz,
Kamelot
Kamelot
Ik denk niet dat er een hobbysalon of creativa in West-Vlaanderen is. Heb wel eens gelezen van hobbybeurzen in Deinze enzo maar of dit echt zoals een hobbysalon is,weet ik niet.
H? Katrien, nee ik ken je blijkbaar toch niet. Ik heb indertijd op het college mijn middelbaar gedaan van het derde tot het laatste.
Bedankt voor de treininfo. Ik ben er nog niet helemaal uit, dus ik weet het nog niet...
Groetjes
CarOO
H? Katrien, nee ik ken je blijkbaar toch niet. Ik heb indertijd op het college mijn middelbaar gedaan van het derde tot het laatste.
Bedankt voor de treininfo. Ik ben er nog niet helemaal uit, dus ik weet het nog niet...
Groetjes
CarOO