Mijn sieraden gaan wel, maar ik kan zelf helaas niet mee
Sieradenfair 13 februari
- tuthola
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Wie gaat er naar de sieradenfair op 13 februari in de Druiventros in Berkel Enschot?
-
Jolanda van soest
- Bead Professional
- Contacteer:
-
Jolanda van soest
- Bead Professional
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
IKKE! Ik heb me zaterdag opgegeven en vandaag de bevestiging ontvangen.Serena schreef:Wie gaan er nog meer ?
Ik vind het heel spannend omdat ik nog nooit aan zoiets heb deelgenomen, alleen aan een (kleine maar heel leuke) kerstmarkt. Ik heb nu al buikpijn van de zenuwen
Ik neem 3 tafels. Ik hoef er niet aan te verdienen, als ik mijn kraamhuur er uit heb dan ben ik heel tevreden
Ben benieuwd of ik bij jou in de buurt kom te staan Serena!
- Bead Monster
- Contacteer:
- Serena
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Hoi iedereen!
Zo de Sieradenfair zit er weer op voor ons!
Het was een hele mooie locatie, verwarmd en mooi ingericht.
Er waren wel 55 deelnemers! Dus voor de bezoekers was er
heel veel te zien. Zelf vond ik het supergezellig en ik heb vaak
een praatje gemaakt met andere standhouders.
Mijn ouders en ik hebben ook best goed verkocht!!
Erg geslaagde beurs dus! Volgende keer ben ik er weer bij!!
Wat jij Esther??
Groetjes Serena
Zo de Sieradenfair zit er weer op voor ons!
Het was een hele mooie locatie, verwarmd en mooi ingericht.
Er waren wel 55 deelnemers! Dus voor de bezoekers was er
heel veel te zien. Zelf vond ik het supergezellig en ik heb vaak
een praatje gemaakt met andere standhouders.
Mijn ouders en ik hebben ook best goed verkocht!!
Erg geslaagde beurs dus! Volgende keer ben ik er weer bij!!
Wat jij Esther??
Groetjes Serena
*SHABBY**- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik vond het ook heel erg leuk. Voor een eerste keer op een beurs is het me erg goed bevallen.
Ik heb niet zo heel veel verkocht, alleen wat kleine dingen maar helaas geen "grote" kettingen. Gelukkig heb ik mijn standgeld wel terugverdiend, maar een patatje bij de Mac zat er helaas niet in ...
Gelukkig had mijn vader de frituurpan al klaar staan dus heb ik lekker bij mijn ouders patat gegeten
.
Judith (Juut) kwam nog even kletsen samen met haar moeder, leuk om kennis gemaakt te hebben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu al niet meer weet hoe ze er uit ziet, maar het is altijd leuk om een gezicht bij een naam van het forum te ontmoeten.
Verder was Lisa (komt niet zo vaak op het forum) er ook om te helpen bij de stand van de moeder van haar vriendin, en heel toevallig was hun stand naast de mijne. En Serena tegenover me dus ik was aan 2 kanten in goed gezelschap
Alles bij elkaar vond ik het een geslaagde dag, en de volgende keer ben ik er weer bij!
Ik heb niet zo heel veel verkocht, alleen wat kleine dingen maar helaas geen "grote" kettingen. Gelukkig heb ik mijn standgeld wel terugverdiend, maar een patatje bij de Mac zat er helaas niet in ...
Judith (Juut) kwam nog even kletsen samen met haar moeder, leuk om kennis gemaakt te hebben. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu al niet meer weet hoe ze er uit ziet, maar het is altijd leuk om een gezicht bij een naam van het forum te ontmoeten.
Verder was Lisa (komt niet zo vaak op het forum) er ook om te helpen bij de stand van de moeder van haar vriendin, en heel toevallig was hun stand naast de mijne. En Serena tegenover me dus ik was aan 2 kanten in goed gezelschap
Alles bij elkaar vond ik het een geslaagde dag, en de volgende keer ben ik er weer bij!
Hee was zeker 'n leuke beurs vandaag! Leuke kramen hadden jullie. En Esther, inderdaad leuk om es iemand van hier in 't echt te ontmoeten. Gelukkig dat je de huur er nog uit hebt kunnen halen. Oja, ik hou je op de hoogte over die krant.
Ik heb in ieder geval weer veel gekocht. Paar doosjes geschept en nog wat zakjes kralen. Altijd leuk natuurlijk, ben al druk bezig met uitzoeken.
Liefs Juut
Ik heb in ieder geval weer veel gekocht. Paar doosjes geschept en nog wat zakjes kralen. Altijd leuk natuurlijk, ben al druk bezig met uitzoeken.
Liefs Juut
Groetjes!!
- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer: