Sieradenbeurs Den Haag..hoe was het?

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
Gesloten
Serena
Bead Fanatic
Contacteer:
Sieradenbeurs Den Haag..hoe was het?

Bericht door Serena » do 13 jan 2005 00:03

Hallo,

Ik heb al best wel vaak op (sieraden)beurzen gestaan,
maar januari leek me geen goed plan, mensen zijn dan gewoon niet kooplustig genoeg!! Dus ik vroeg me af hoe de afgelopen sieradenbeurs was in Den Haag? Zijn er mensen geweest? Hebben er mensen met een stand gestaan? Ik ben benieuwd...

Welke beurzen lijken jullie wel goed om te staan?

Ik doe sowiezo Leiden en Hilversum, en Nijmegen ook denk ik..

Groetjes Serena

Mariska_V
Bead Starter

Beurs Den Haag

Bericht door Mariska_V » do 20 jan 2005 15:30

Ik ben naar de sieradenbeurs in Den Haag geweest, het was de eerste keer dat ik een sieradenbeurs bezocht. Wat een tegenvaller echt zonde van mijn geld.
Ik vond het klein opgezet, er was te weinig aanbod van de spullen die ik zocht, nl verschillende soorten kastjes, jasseron en swarovski kralen/plaksteentjes etc.
De beloofde workshop die op de site van de beurs stond heb ik niet gezien, alleen een kinderhoekje was aanwezig.
Als alle beurzen zo zijn was dat de eerste en laatste keer.

Maho creations
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Maho creations » do 20 jan 2005 16:08

ik ben ook naar een sieraden beurs geweest ( eindhoven) viel mij ook heel erg tegen.
Ik heb wel goede dingen gehoord over de sieradenfair.. en jullie?
Groetjes,
Marijke

La Moon
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door La Moon » do 20 jan 2005 16:19

Ik wil op roosendaal gaan staan.. maar ik ben bang dat het tegenvalt!

Zus
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Zus » do 20 jan 2005 18:18

Ik heb in Breda op de sieradenbeurs gestaan....wat een tegenvaller. Er was afgesproken dat we een workshoptafel voor 12 personen zouden krijgen.. komen we daar een tafel voor 6 personen en eigenlijk kon dat ook nog niet..er was te weinig ruimte om echt lekker te zitten. De volgende stand stond dicht tegen de workshoptafel aan.
Er kwamen wel veel bezoekers langs , maar die liepen door voor de paranormale beurs die gelijktijdig werd gehouden. Sommige liepen wel even over de sieradenbeurs omdat ze er toch langs kwamen.
Ik ga niet in Roosendaal staan ondanks dat het lekker dichtbij zou zijn (nog geen 10 minuten, andere kant van de snelweg) maar voor dat geld kun je beter op koninginnedag ergens gaan staan.
Als je er gaat staan dan moet je niet met zelfgemaakte sieraden gaan staan... die zul je niet verkopen... alleen worden ze opgepakt om te bekijken hoe die gemaakt zijn. De mensen die er wel komen willen alleen maar losse onderdelen.
Groetjes, Zus

nessy
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door nessy » do 20 jan 2005 18:40

Toen ik de eerste keer naar de sieradenbeurs in den haag was geweest, vond ik het ook erg tegenvallen. Was toen in de kerk. Bij het woord 'beurs' denk je toch aan iets groters, i ieder geval aan hallen vol, dat je wel een hele dag nodig hebt om te kijken. Dat je aan het einde van de dag geen kraal meer kan zien!! :D
Afbeelding
Greetz Nessy

markraal
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door markraal » do 20 jan 2005 19:32

ik ben voor het eerst in leiden geweest, maand of 3 terug. Ik was er om een uur of 12.30 en dacht , wat een drukte. ik heb er dik anderhalf uur rondgelopen ( was lekker in mijn uppie) en toen ik met een lege knip weer naar huis ging..... mijn god wat een mensen stonden er toen nog in de rij om naar binnen te gaan. en ik vondt het al zo druk!!! de volgende keer ga ik zeker weer. ik heb genoten.!!!!!!
groetjes Markraal

Gesloten