Kerstmarkt Alkmaar 10-11-12 december

Informatie over kralen- en sieradenbeurzen alsook over braderieën kun je hier uitwisselen. Tip: maak een gezellige gezamenlijke bezoek als meerdere kralenfans naar hetzelfde beurs gaan!
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 27 dec 2004 07:29

Wat jammer zeg! Was het voor jou ook de eerste keer dat je aan zoiets deelnam?

nathalie_25
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door nathalie_25 » ma 27 dec 2004 12:33

Esther schreef:Wat jammer zeg! Was het voor jou ook de eerste keer dat je aan zoiets deelnam?
Wel de eerste kerstmarkt en de eerste markt van meerdere dagen, maar ik heb wel vaker op een markt gestaan. Eigenlijk viel de verkoop altijd tegen dus dit was voor mij de laatste keer. Het geld wat ik kwijt ben aan de markten steek ik dan liever in andere middelen om mijn bedrijf te promoten!
Op internet verkopen loopt als een speer dus ik denk dat ik daar meer in ga adverteren ofzo.

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » ma 27 dec 2004 12:36

Hoihoi,

Wat jammer dat het op markten bij jou niet goed verkoopt. .. ik verkoop juist helemaal niets via de site.. en wel goed via de markten.. maargoed ben blij dat het voor jou wel zo goed loopt met de site!

GRoetjes Eelke

nathalie_25
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door nathalie_25 » ma 27 dec 2004 18:31

eelkehas schreef:Hoihoi,

Wat jammer dat het op markten bij jou niet goed verkoopt. .. ik verkoop juist helemaal niets via de site.. en wel goed via de markten.. maargoed ben blij dat het voor jou wel zo goed loopt met de site!

GRoetjes Eelke
Wat voor markten sta jij dan? En dan verkoop je echt goed, dat je ook je kraamhuur eruit haalt? Want die is toch best hoog, 35 euro is het goedkoopste wat ik heb gehad maar voor die drie dagen was het bv 130 euro, dan tikt het toch best aan.

alida
Bead Believer
Contacteer:

beurzen

Bericht door alida » ma 27 dec 2004 18:56

Beste Eelke,

Ik ben ook wel benieuwd op welke markten jij staat. Ik wil dit namelijk ook erg graag, maar weet niet precies van hoe of wat.

Heb je nog tips??

Groetjes
en een fijne jaarwissling
Groetjes
Alida

Jolanda Y
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » do 30 dec 2004 17:35

Ik heb inmiddels een 4 keer op een markt gestaan, en de verkoop valt iedere keer weer tegen. Mensen kijken veel, geven nog meer complimenten, maar kopen ho maar. Die klacht hoor ik van veel marktkooplieden, mensen vinden het vaak gezellig om even te kijken en om niet het gevoel te hebben dat ze iets missen, maar de beurs blijft thuis of in ieder geval in de jaszak. Ik doe het niet meer.

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » do 30 dec 2004 18:10

Hoihoi,

DE markten waar ik sta zijn bv. creatieve markten en braderieen.. of de oranje markt.. en dit jaar de kerstmarkt maar die viel tegen kwa weer helaas..

DE huur van zon kraam ligt tussen de 15 en de 35 euro. hoger ga ik niet want dat haal ik het er niet meer uit..
maar heb nu 5 markten gedaan geloof ik.. en steeds 100 euro of meer winst.. alleen de kerstmarkt nu was 50 euro.. maar dat lag meer aan het weer het was gewoon helemaal niet druk daardoor..

Groetjes Eelke

alida
Bead Believer
Contacteer:

markten

Bericht door alida » vr 31 dec 2004 09:40

Ja, oke, maar hoe meld jij je aan dan?? Is er een speciale site waar je dit kunt doen of hou jij gewoon de markten in de gaten??

Groet,
:lol:
Groetjes
Alida

tinus
Bead Designer

Bericht door tinus » zo 02 jan 2005 15:34

eelkehas schreef:Hoihoi,

DE markten waar ik sta zijn bv. creatieve markten en braderieen.. of de oranje markt.. en dit jaar de kerstmarkt maar die viel tegen kwa weer helaas..

DE huur van zon kraam ligt tussen de 15 en de 35 euro. hoger ga ik niet want dat haal ik het er niet meer uit..
maar heb nu 5 markten gedaan geloof ik.. en steeds 100 euro of meer winst.. alleen de kerstmarkt nu was 50 euro.. maar dat lag meer aan het weer het was gewoon helemaal niet druk daardoor..

Groetjes Eelke
Maar ik heb even op je site gekeken, en je vraagt niet zo heel erg veel voor je kettingen.
Hoeveel moet je er dan wel niet verkopen om 100 euro winst te hebben?
Of verdubbel je je prijzen bij een markt ofzo??

Gesloten