dankjewel voor jullie reacties.
Ik ga toch eerst maar wat bij maken....
Er zijn 3 resultaten gevonden
- zo 28 mei 2006 14:18
- Forum: Beurzen
- Onderwerp: standhouder
- Reacties: 3
- Weergaves: 3005
- do 25 mei 2006 09:17
- Forum: Beurzen
- Onderwerp: standhouder
- Reacties: 3
- Weergaves: 3005
standhouder
Ik zit te denken om met mijn sieraden en kralen op zo'n beurs te gaan staan.
Heb niet superveel, maar toch zo'n 20-30 kettingen en 6 dozen kralen.
Is dit de moeite, of is het meer voor bedrijven denken jullie? Ik wil geen flater slaan....
Heb niet superveel, maar toch zo'n 20-30 kettingen en 6 dozen kralen.
Is dit de moeite, of is het meer voor bedrijven denken jullie? Ik wil geen flater slaan....
- do 25 mei 2006 09:12
- Forum: Boeken & Tijdschriften
- Onderwerp: Nieuwe Trend Creatief is uit
- Reacties: 35
- Weergaves: 16044