Leerklemmetjes

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Gebruikersavatar
Love-beadies
Bead Producer
Berichten:1100
Lid geworden op:do 10 jun 2004 13:10
Leerklemmetjes

Bericht door Love-beadies » vr 22 okt 2004 14:08

Ik weet niet of dit onderwerp hier thuis hoort, zo niet dan zie ik het vanzelf wel :wink: Ik heb al 2 keer leerklemmetjes gekocht bij Creadream maar ik merk dat als ik ze dicht knijp, er altijd een scherp randje aan blijft zitten, wat kan gaan schuren in je nek.

Ik heb er al van alles aan geprobeerd maar het blijft gewoon scherp. Ligt dit aan mij of zijn er meer die ervaringen mee hebben en wat kan ik er aan doen?
Groetjes Ilona

La Moon
Bead Producer
Berichten:1082
Lid geworden op:vr 22 okt 2004 12:13
Locatie:Dordrecht
Contacteer:

Bericht door La Moon » vr 22 okt 2004 14:43

Ga met een rondbek tangetje de helft op het klemmetje staan en de andere heb van de bekke op het draad en dan knijpen.
Groetjes Mirjam


Gebruikersavatar
Love-beadies
Bead Producer
Berichten:1100
Lid geworden op:do 10 jun 2004 13:10

Bericht door Love-beadies » vr 22 okt 2004 15:18

Ja zo doe ik het ook ongeveer maar dat helpt dus niet bij mij :?
Groetjes Ilona

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 22 okt 2004 16:47

wat jammer dat je last hebt van scherpe randen. ik heb hier nog niet eerder klachten over gehad, maar het kan ook zijn dat sommigen het niet snel melden. wat misschien helpt, is proberen de randen tegen elkaar aan te duwen, dus niet over elkaar heen. voor de rest weet ik niet zo gauw een oplossing. ik zal wel proberen een leverancier te vinden met iets andere eindkapjes, wie weet bevallen die dan wel.

Gebruikersavatar
Love-beadies
Bead Producer
Berichten:1100
Lid geworden op:do 10 jun 2004 13:10

Bericht door Love-beadies » vr 22 okt 2004 18:51

Dat is wel een goed idee, tegen elkaar aan buigen. Die ga ik eens proberen, je hoort het dan nog :)
Groetjes Ilona

Gesloten