Bericht
door Liza » za 18 sep 2004 14:40
Hallo Ingrid,
Ken je de Hobby-boet op de Wijkerbaan? Deze mw. heeft niet zoveel, maar wel veel nieuwe onderdelen voor kettingen. In de hoek op het Kennedyplein zit nog een hobbywinkel, zij verkopen heel veel kralen etc., maar ik vond ze niet goedkoop. Op de Plantage zit ook een hobby winkel die losse onderdelen en kralen verkoopt. Ook redelijk in prijs.
Ik ben bij de 3 swanen geweest in Wormerveer, heel klein winkeltje, heel veel kralen in lades en glazen potjes, maar erg duur, vooral de metalen kralen en ornamentjes. De winkel in Zaandam is erg leuk, groot, je kan om de bakken heen lopen, maar ook zij zijn niet zo goedkoop.
Ken je Lilly in Haarlem (op de Ged.gracht aan de kant van V&D), zij hebben een hele grote sortering, maar zijn duur. Wel mooie kettingen.
Bob Hes in Heemskerk heeft ook wel een aardige sortering, is niet zo duur, maar het is het geijkte spul dat je overal tegenkomt.
Ik heb via internet al besteld bij Bija in Den Haag, 2 zakjes mix, aanbieding en die zijn erg leuk, mooie hangers ontvangen.
Veel succes, groetjes, Liza.