kralenwinkels in noord holland?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
ocean
Bead Dreamer
Contacteer:
kralenwinkels in noord holland?

Bericht door ocean » vr 17 sep 2004 15:25

Hey hallo,

Ik heb een vraagje wie weet er een leuke kralen winkel of winkels in de buurt van Beverwijk. (niet alkmaar of amsterdam!!)

Alvast bedankt.

Ingrid :wink:

pluisje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door pluisje » vr 17 sep 2004 15:31

De Creatieve Duizendpoot in Zaandam is leuk!
Het adres vind je op kralen.com bij 'adressen' en daar kun je ook zoeken onder de provincie Noord Holland.
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

ocean
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door ocean » vr 17 sep 2004 15:35

Dat is niet ver van beverwijk :lol:

Zit het in het centrum? Waar ong?

Veel keuze?

JA ik weet het veel vragen :lol:

In ieder geval al bedankt.
Ga er zeker ff kijken.

sabrientje
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door sabrientje » vr 17 sep 2004 16:41

Hoi Ingrid,

De creatieve duizendpoot zit redelijk in het centrum, maar niet in de grote winkelstraat.
In Wormerveer zit de 3 swaenen. Het adres staat ook hier bij adressen. Neem er wel de tijd voor, want de eigenaresse vind het erg leuk als je komt en wil je graag nieuwe technieken leren.

Veel plezier.
Groetjes Sabrina

Liza
Bead Reader
Contacteer:

Kralenwinkels in Noord-Holland

Bericht door Liza » za 18 sep 2004 14:40

Hallo Ingrid,

Ken je de Hobby-boet op de Wijkerbaan? Deze mw. heeft niet zoveel, maar wel veel nieuwe onderdelen voor kettingen. In de hoek op het Kennedyplein zit nog een hobbywinkel, zij verkopen heel veel kralen etc., maar ik vond ze niet goedkoop. Op de Plantage zit ook een hobby winkel die losse onderdelen en kralen verkoopt. Ook redelijk in prijs.
Ik ben bij de 3 swanen geweest in Wormerveer, heel klein winkeltje, heel veel kralen in lades en glazen potjes, maar erg duur, vooral de metalen kralen en ornamentjes. De winkel in Zaandam is erg leuk, groot, je kan om de bakken heen lopen, maar ook zij zijn niet zo goedkoop.
Ken je Lilly in Haarlem (op de Ged.gracht aan de kant van V&D), zij hebben een hele grote sortering, maar zijn duur. Wel mooie kettingen.
Bob Hes in Heemskerk heeft ook wel een aardige sortering, is niet zo duur, maar het is het geijkte spul dat je overal tegenkomt.
Ik heb via internet al besteld bij Bija in Den Haag, 2 zakjes mix, aanbieding en die zijn erg leuk, mooie hangers ontvangen.
Veel succes, groetjes, Liza.

Gesloten