wekelijkse wedstrijd blijft zo,wel pagina populaire creaties

Iedere week is er een nieuwe sieradenwedstrijd.
Forumregels
Overzicht links:
- Wekelijkse wedstrijd
- Overzicht winnaars
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
wekelijkse wedstrijd blijft zo,wel pagina populaire creaties

Bericht door Sandra » zo 23 sep 2012 16:09

Zoals jullie wellicht weten is de wekelijkse ‘wedstrijd’ veranderd: je mag nu op alle sieraden stemmen en er komen 2 winnaars uit, namelijk 1 met rijgwerk en 1 met overige creaties. Het was even uitproberen of dit leuker uitpakt, zeg maar experiment die eventueel nog kon veranderen. Ik wil even laten weten dat ik heb besloten het zo te laten, dat ik het prima vind gaan. Ik dacht dat er meerdere winnaars uit zou komen, dat er bv steeds 5 waren met allemaal de meeste punten maar dat is helemaal nog niet gebeurd. Ik dacht er aan misschien te doen dat als iemand meerdere keren achter elkaar gewonnen heeft de 2de als winnaar vermeld zou worden maar ik heb besloten dit niet te doen. Het zal mij extra tijd kosten (opletten of degene al eerder gewonnen heeft en zo ja of de 2de niet ook al vaker heeft gewonnen) en ook kan dit discussie opleveren (wat als degene niet afgelopen weken was gewonnen maar wel 5 weken geleden). Plus, de stemmers bepalen wie er wint dus degene met meeste punten verdienen nu eenmaal de aandacht, of het vaak gebeurd of niet.

Om degenen die 2de, 3de, 4de, etc toch de aandacht te geven die ze verdienen heb ik ’n pagina toegevoegd aan http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; waar je alle creaties van de top 10 van afgelopen jaren kan bekijken. Je kan hem zien op http://www.kralen.com/Tips/Voorbeelden/ ... o%27s/491/" onclick="window.open(this.href);return false; . Hij toont foto’s per kwartaal, gesorteerd op naam. Je kan op het vergrootglasicoontje drukken om alle foto’s van de persoon te bekijken. Dit is meteen ’n mooie inspiratiepagina voor alle kralenfans.

Kimj125
Bead Dreamer
Contacteer:

Re: wekelijkse wedstrijd blijft zo,wel pagina populaire creaties

Bericht door Kimj125 » ma 24 sep 2012 10:40

Leuk idee!

Erica1979
Bead Interested

Bericht door Erica1979 » di 25 sep 2012 10:45

heel goed idee......
natuurlijk is het leuk als niet altijd dezelfde wint, maar je hebt helemaal gelijk....
de stemmer/jury beslist!!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 07 nov 2012 14:02

Om nog even terug te komen op de 'wekelijkse wedstrijd'. Ik moest nog nadenken hoe ik de finale het beste zou kunnen doen. Ik heb het volgende bedacht:
- de finale blijft precies hetzelfde als de vorige keer, nl 1 creatie per deelnemer en finale zodra er 15 unieke winnaars zijn
- wel zijn er 2 finales, namelijk 1 met alleen maar rijgwerk en 1 met alle overige creaties. Dit zodat er vervolgens niet alleen maar rijgwerkcreaties op 1,2 en 3 komen.

Momenteel zijn er 11 verschillende rijgwerkfinalisten en 8 verschillende 'overige creaties' finalisten. Het zal dus nog even duren eer de finales er weer zijn....

Als er nog vragen, tips of opmerkingen zijn hoor ik het graag!

estherwijma
Bead Monster

Bericht door estherwijma » vr 09 nov 2012 19:35

Ik lees dit nu pas! Wat leuk om zo van alles terug te kunnen kijken zeg!! Daar ga ik nog eens rustig voor zitten!! :D
Groetjes Esther

Ingeborg76
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Ingeborg76 » za 10 nov 2012 19:58

Ow wat leuk kwam 1 van mijn armbanden tegen...waar ik nog steeds trots op ben
Groetjes Ingeborg

Gesloten