Bt-techniek vraagje
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Hey, ik heb even een vraagje. ben bezig emt de BT-techniek wat aardig lukt. Alleen telkens als ik een kraal wil rijgen en rocaille enzo gaan de draden los of door elkaar. Je kan dan namelijk niet nog alles vasthouden (handen tekort) Dus elke keer leg ik een tangetje of aansteker op de draden, maar werkt heel langzaam. Hoe doen jullie dit? Is heir een trucje voor mischien? Kan dit echt nergens vinden.
Groetjes!
Groetjes!
-
ellybudding
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Re: Bt-techniek vraagje
Volgens mij kan de moderator dit topic sluiten want er staat heel veel beschreven in onderstaande topic
viewtopic.php?f=4&t=33106" onclick="window.open(this.href);return false;
Nienke, je zou eens gebruik moeten maken van de zoekfunctie, dan kom je heel veel tips en trucs tegen!! Volgens mij had je op benodigheden en hulpmiddelen hierover ook een vraag gesteld. Het antwoord op het draad dat je moet gebruiken staat ook in bovenstaande topic.
Dus volgens mij kan die topic daar ook gesloten worden....
Succes ermee!
groetjes
Elly
viewtopic.php?f=4&t=33106" onclick="window.open(this.href);return false;
Nienke, je zou eens gebruik moeten maken van de zoekfunctie, dan kom je heel veel tips en trucs tegen!! Volgens mij had je op benodigheden en hulpmiddelen hierover ook een vraag gesteld. Het antwoord op het draad dat je moet gebruiken staat ook in bovenstaande topic.
Dus volgens mij kan die topic daar ook gesloten worden....
Succes ermee!
groetjes
Elly
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik gebruik ook krukbord en naalden, maar dan nog kan ik niet en de twee clubjes draad apart van elkaar vasthouden en de rijgdraad en ook nog eenkralen eeraan rijgen en aanduwen enzo. Kan dit nergens vinden 
-
Kralenbloempje1
- Bead Professional
ik denk dat je hier gewoon handigheid in moet hebben. Bij mij gaat de eerste altijd wat moeilijker en langzamer, maar aldoende leert men..
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven
Op de site van Goitske staat ook nog uitleg, even voor je opgezocht:
http://www.goitske.nl/include.php?pagin ... pbtarmband" onclick="window.open(this.href);return false;
hopelijk lukt het dan beter
http://www.goitske.nl/include.php?pagin ... pbtarmband" onclick="window.open(this.href);return false;
hopelijk lukt het dan beter
~Groetjes Margriet~
- nienkesieraden
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ja, haha die staat als snelkoppeling op mijn bureaublad al