Ook had ik geen idee hoe ik moest beginnen ( kraaltjes rolde er steeds af), ook ben ik erg benieuwd hoe ik het met 2 draadjes moet doen.
Kortom: Alle tips zijn welkom
alvast bedankt, groetjes jolanda
ik heb twee soorten elastiek....een dunne en een iets dikkere draad maar die dikkere is dan wel iets minder elastisch als die dunne maar het werk alletwee goed...ik heb bij conny's creatief(roosendaal) toen weleens gekocht en dacht ook bij p&p maar die is inmiddels wegPee schreef:Dan kom ik ook nog even tussendoor met een vraagje... hoe dik is het elastiek dat jullie gebruiken? En waar kopen jullie het?
is p&p weg???Magic-Woman schreef:ik heb twee soorten elastiek....een dunne en een iets dikkere draad maar die dikkere is dan wel iets minder elastisch als die dunne maar het werk alletwee goed...ik heb bij conny's creatief(roosendaal) toen weleens gekocht en dacht ook bij p&p maar die is inmiddels wegPee schreef:Dan kom ik ook nog even tussendoor met een vraagje... hoe dik is het elastiek dat jullie gebruiken? En waar kopen jullie het?:(bij kastelen heb ik het ook een keer gekocht volgens mij