gevraagd: patroon oorbelkaartjes

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:
gevraagd: patroon oorbelkaartjes

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 13 okt 2006 08:18

Iemand heeft ooit een patroontje geplaatst van zelf te maken oorbelkaartjes. Ik heb gezocht met *oorbel* + *kaartje* maar kan het niet meer terug vinden. Wie weet welk patroontje ik bedoel, en wil de link met me delen?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » vr 13 okt 2006 08:47

Yo Esthertje ... is het deze misschien ... http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... en+kaartje" onclick="window.open(this.href);return false; ?

:byebye
Groetjes Wendy

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 13 okt 2006 08:51

Yo Wendy :D . Nee die is het helaas niet. Wat ik bedoel is een raar vormpje wat je dubbel kunt vouwen, in de bovenkant een gaatje en in de lus die ontstaat door het dubbelvouwen kan je een ketting of armband hangen. En als je het kaartje door de helft doet, dus eigenlijk doorsnijden waar anders de lus komt, dan heb je oorbellenkaartjes. Begrijp je?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Wings
Bead Discoverer
Berichten:38
Lid geworden op:za 03 dec 2005 19:19
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Wings » vr 13 okt 2006 09:22

Volgens mij heeft Loura ooit van die kaartjes gemaakt. Het staat bij het zelfgemaakt presentatiemateriaal. Misschien kan zij je het patroon geven. :flowerysmile:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... 4&start=75
Groetjes Marie-Anne

Gebruikersavatar
samira
Bead Fanatic
Berichten:1898
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 12:04

Bericht door samira » vr 13 okt 2006 09:26

Wings schreef:Volgens mij heeft Loura ooit van die kaartjes gemaakt. Het staat bij het zelfgemaakt presentatiemateriaal. Misschien kan zij je het patroon geven. :flowerysmile:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... 4&start=75
:applaus: voor Wings!
Heb gezocht en gezocht maar dát moet 'm zijn! ... Toch Esther?!
Groetjes Wendy

Gebruikersavatar
Loura!
Bead Fan
Berichten:332
Lid geworden op:wo 30 aug 2006 14:20
Locatie:Beesd

Bericht door Loura! » vr 13 okt 2006 10:03

Zag toevallig net even dit oproepje. Ik gebruik de kaartjes ook voor oorbellen, maar ik knip ze niet door. Ik maak ze ook dubbel (mooiere achterkant) en prik met een schaar gaatjes voor de oorbellen (met een gaatjestang zou mooier zijn, maar die heb ik niet).

Ik kan je een bestandje mailen wat je kunt gebruiken, maar daar kun je niets in veranderen (pdf). Je kunt het waarschijnlijk wel plaatsen en daaroverheen werken.

Ik kan ook het kaartje voor je maken... Dan kun je me een pb sturen met wat voor lettertype je zou willen, kleur, evt. foto of plaatje o.i.d.

Groetjes,
Loura

Gebruikersavatar
Loura!
Bead Fan
Berichten:332
Lid geworden op:wo 30 aug 2006 14:20
Locatie:Beesd

Bericht door Loura! » vr 13 okt 2006 10:04

Ooh ja, vergat ik nog: als je zoekt op kettingkaartje kun je het misschien vinden!

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 13 okt 2006 10:42

Stttt :wink: ik zit op mijn werk en kan hier heel weinig plaatjes zien die op het forum staan :( . Maar aan jullie omschrijving te lezen is dit inderdaad wat ik zoek, bedankt voor het meezoeken.
Loura, als je me het bestandje zou willen mailen, heel graag. Ik pb je mijn adres.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten