patroon vlinder - rijgen

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gebruikersavatar
milebla
Bead Dreamer
Berichten:591
Lid geworden op:wo 20 jul 2005 07:54
Locatie:Dinther

Bericht door milebla » vr 22 jul 2005 09:17

marja! schreef: Als ik de vlinders aan een ketting hang, rijg ik aan de beide vleugels een ringetje bovenin, tussen de tweede en de derde facetkraal die je er later bijaanrijgt, inplaats van een rocaille.
Hallo Marja,

Misschien een hele domme vraag hoor maar ik snap niet helemaal wat je bedoeld met bovenstaand. :? Je kunt toch niet achteraf iets erbij aan rijgen?

Ben een beginner met het rijgen dus vandaar de misschien domme vraag hihii
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

Gebruikersavatar
sanny
Bead Professional
Berichten:1667
Lid geworden op:di 17 mei 2005 21:07
Contacteer:

Bericht door sanny » vr 22 jul 2005 10:42

Madelief dank je wel voor de vertaling, ik denk dat we daar allemaal heel blij mee zijn. Ik in iedergeval wel.

Milebla, volgens mij bedoelt ze, dat je tussen je ketting de vlinder aan de ringetjes er tussen rijgt, inplaats van een kraal. :lol:
groetjes Sannie.

brandydevlinjersey
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:zo 24 aug 2008 20:40

Re: patroon vlinder - rijgen

Bericht door brandydevlinjersey » zo 07 sep 2008 20:05

hallo kan er me iemand helpen ben op zoek naar een chinese site met patronen ik heb alles van mijn pc moeten doen daarom ben ik het kwijt alvast bedank en lieve groetjes .

Gerda :P :(

Gebruikersavatar
Eminence
Bead Lover
Berichten:413
Lid geworden op:wo 02 jan 2008 13:06
Locatie:Kuurne
Contacteer:

Re: patroon vlinder - rijgen

Bericht door Eminence » ma 08 sep 2008 08:09

Misschien bedoel je deze?

http://photo.163.com/photos/45andy/58101614/#p6" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes
Lieselot

Lilah
Bead Reader
Berichten:10
Lid geworden op:di 22 jul 2008 19:26

Re: patroon vlinder - rijgen

Bericht door Lilah » ma 08 sep 2008 11:24

Was al even op zoek naar een vlinder. En het duidelijke patroon is handig meegenomen! :banaan: :banaan: :banaan:
Groetjes Lia

country
Bead Reader
Berichten:8
Lid geworden op:do 25 okt 2012 10:18

Re: patroon vlinder - rijgen

Bericht door country » zo 28 okt 2012 12:25

hallo,ben josephine graag hadik willen vrage hoeveel meter je nylondraad je voor de vlindertjes gebruikt ,dank u groetjes josephine

country
Bead Reader
Berichten:8
Lid geworden op:do 25 okt 2012 10:18

Re: patroon vlinder - rijgen

Bericht door country » zo 28 okt 2012 15:04

hallo, ben volop aan het uit proberen ,maar geraak er niet uit , het begin begrijp ik niet zo goed ,kan iemand mij helpen is dat twee draden ,en hoe is het begin ,ben nog niet zolang bezig met sieraden enzo te maken ,groetjes josephine

country
Bead Reader
Berichten:8
Lid geworden op:do 25 okt 2012 10:18

Re: patroon vlinder - rijgen

Bericht door country » zo 25 nov 2012 10:03

:roll: hallo,met country sorry maar de vlindertjes lukken mij niet ,kan iemand mij helpen ,zodzt ik ze toch nog kan helpen ben ook maar juist begonnen met kraaltjes iets te maken groetjes country

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: patroon vlinder - rijgen

Bericht door Vengy » zo 25 nov 2012 13:57

Je gebruikt een draad gewoon. Begin te rijgen een rocaille 11, een grote kraal, een 11, grote, 11, grote. Maak er een rondje van door er nog eens doorheen te rijgen en eventueel een kleine knoop te maken.

Dan ga je met de draad uit de eerste rocaille weer rijgen
een 11, een grote, 11, grote, nog een 11 en dan rijg je door de grote van de vorige ronde
en rijg je door naar je eerste rocaille uit deze toer.
Zo ga je rondom en kijk goed naar het plaatje welke kralen je op moet rijgen
Je kunt voor te verstevigen elke ronde nog eens doorheen gaan natuurlijk.
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

country
Bead Reader
Berichten:8
Lid geworden op:do 25 okt 2012 10:18

Re: patroon vlinder - rijgen

Bericht door country » vr 30 nov 2012 11:17

hoi,dank u voor te helpen ,heb het nog maar pas gezien,danku groetjes country

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: patroon vlinder - rijgen

Bericht door Vengy » vr 30 nov 2012 14:04

Succes ermee :wink:
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Gesloten