klein tipje, als je meerdere boeken wil: bestel het via amazon.com ipv bol.com. Je moet wel even narekenen of het de moeite waard is, je hebt namelijk meer verzendkosten maar wel dollar/euro valuta die momenteel erg laag is. Ik heb me 'n keer niet ingehouden
Lijkt wel BT techniek
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
klein tipje, als je meerdere boeken wil: bestel het via amazon.com ipv bol.com. Je moet wel even narekenen of het de moeite waard is, je hebt namelijk meer verzendkosten maar wel dollar/euro valuta die momenteel erg laag is. Ik heb me 'n keer niet ingehouden
Re: Lijkt wel BT techniek
heb je hem bij amazon besteld Rooos
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
-
Rooos
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Nee, Bol....ik kreeg het ineens in mijn koppie.... 
- MiekeN
- Bead Designer
- Contacteer:
Voor mensen met een adres in Duitsland is ie bij http://www.buecher.de" onclick="window.open(this.href);return false; €15,95 zonder verzendkosten!
Als je 'm naar een Nederlands adres laat bezorgen komt er €6,95 bij en komt het totaalbedrag dus op €22,90 (ik weet niet wat de verzendkosten van Bol zijn).
MiekeN
Als je 'm naar een Nederlands adres laat bezorgen komt er €6,95 bij en komt het totaalbedrag dus op €22,90 (ik weet niet wat de verzendkosten van Bol zijn).
MiekeN
das het voordeel bij bol die hebben maar 1,95 verzedning
maak zelf juwelen sinds juli 2004
Bij mij zit die ook zomaar in het mandje 
Het is leuk om dingen te maken met kralen.
- Saskia
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Gaat gewoon vanzelf he, zo kijk je alleen maar en ineens is het besteld