wanner plaksteentes/similisteentjes?

Alle tips over producten die niet met kosten besparen te maken heeft kun je hier kwijt.

wanner plaksteentes/similisteentjes?

Berichtdoor petraatje op zo 07 feb 2010 20:37

Ik heb van iemand wat spullen overgenomen waaronder ook allerlei ornamenten waar je steentjes op moet plakken. Maar ik weet niet wat ik voor steentjes moet gebruiken, met of zonder puntje aan de achterkant? of plaksteentjes? En waar is hotfix dan voor? Er zijn ook ornamenten bij waar een behoorlijk groot steentje in moet, een halve kraal, ovaal of rond. Wie helpt me met advies? Petra
petraatje
Bead Anonymous

Re: wanner plaksteentes/similisteentjes?

Berichtdoor sanegdokter op ma 08 feb 2010 09:34

Hoi, op ornamenten kan je heel goed platte steentjes gebruiken om te plakken met strasslijm. Als ze een puntje hebben heb je een gaatje nodig waar het steentje in past anders gaat ie nooit vast. Als je nu eens een foto plaatst waar je nog meer niet uit komt dan is het misschien iets duidelijker. :wink: Hotfix, de naam zegt het al, daar heb je een apparaatje voor nodig. Hier een gebruiksaanwijzing van de hotfix; http://www.hotfix-studio.be/info/Applicator%20gebruiksaanwijzing
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
sanegdokter
Moderator

Re: wanner plaksteentes/similisteentjes?

Berichtdoor Femfix op ma 08 feb 2010 10:38

Hotfix heeft een lijmlaagje die onder hitte verwamt word.
Voor aparte materialen kun je ze wel gebruiken alleen dan adviseer ik om ze te verwarmen met een aplicator of met sieradenlijm te bevestigen.
En hotfix kun je niet verwerken op gladde ondergronden dan moet je sieraden lijm zowiezo gebruiken.

Werk zelf met hotfix vandaar , alleen dan op kleding of canvas.:wink:
Veel liefs van Femke
Femfix
Bead Interested

Keer terug naar Algemene tips over producten