Nog een keertje shoppen in Antwerpen?

Maak hier afspraken om gezellig samen een dagje te gaan winkelen.

Berichtdoor Fanny op ma 21 aug 2006 20:36

poing schreef:Misschien een idee om een poll te openen? Als ik kan ga ik zeker mee!
Is de beurs ver van het station vandaan? Want ik moet eerst 2 uren treinrijden voor ik in A'werpen raak!

Als je een b-dagtripticket koopt naar de hobbybeurs, zit trein, bus én beurs in. der zit veel volk op de bus maar der komen er héél veel aan aan het station en....véééél vriendelijker dan in Gent!!!!
Wij waren het eerste jaar met 2 buggy's en we konden niet opstappen, de persoon die de bussen moet controleren op tijd heeft direct een lagevloersbus aangevraagd en die wisten zelfs dat wij 's avonds terug moesten en we konden dus ook weer gelijk mee.
En dit jaar gingen we gewoon Mechelen gaan bezoeken met de trein én der liep iemand aan de trein die ons meenam naar de lift!!!! We hadden het zelfs niet gevraagd. Hier bij ons in Gent willen ze zelfs niet helpen met je op de bus te helpen als je problemen hebt.

Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))
Fanny
Bead Fan

Berichtdoor Madelief op di 22 aug 2006 13:30

Fanny schreef:
poing schreef:Misschien een idee om een poll te openen? Als ik kan ga ik zeker mee!
Is de beurs ver van het station vandaan? Want ik moet eerst 2 uren treinrijden voor ik in A'werpen raak!

Als je een b-dagtripticket koopt naar de hobbybeurs, zit trein, bus én beurs in. der zit veel volk op de bus maar der komen er héél veel aan aan het station en....véééél vriendelijker dan in Gent!!!!
Wij waren het eerste jaar met 2 buggy's en we konden niet opstappen, de persoon die de bussen moet controleren op tijd heeft direct een lagevloersbus aangevraagd en die wisten zelfs dat wij 's avonds terug moesten en we konden dus ook weer gelijk mee.
En dit jaar gingen we gewoon Mechelen gaan bezoeken met de trein én der liep iemand aan de trein die ons meenam naar de lift!!!! We hadden het zelfs niet gevraagd. Hier bij ons in Gent willen ze zelfs niet helpen met je op de bus te helpen als je problemen hebt.

Fanny

Mechelaars zijn lieve mensen :wink: :oops:
Afbeelding
Madelief
Bead Chatter

Berichtdoor Diana op do 14 dec 2006 19:34

Madelief schreef:
Fanny schreef:

Fanny

Mechelaars zijn lieve mensen :wink: :oops:

Daar mag je zeker van zijn madelief.
We mogen toch ook eens stoeffen hé als mechelaars :lol:
Diana
Bead Discoverer

Re: Nog een keertje shoppen in Antwerpen?

Berichtdoor Gimli op ma 15 sep 2008 18:02

Heey,

Ik heb eventjes al jullie reacties geleven ivm het shoppen in Antwerpen. Dat zou ik ook wel eens graag willen meedoen :wink: En ook ik ga naar de Hobbybeurs in Mechelen :D waarschijnlijk op zaterdag.
Groetjes,
Inge
Gimli
Bead Reader

Berichtdoor hadewijch op ma 15 sep 2008 19:38

ik dacht dat ik op de site had gelezen dat er geen pendelbus meer was naar het salon
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen en ben de trotse eigenares van een Dragon Breeze en de SBB brander
hadewijch
Bead Chatter

Berichtdoor hadewijch op ma 15 sep 2008 19:39

op mij moeten jullie niet rekenen
ik ga op woensdag mijn man heeft speciaal een dag verlof genomen zodat ik kan gaan,(had anders geen auto)en dan wil ie mee natuurlijk,en zoonlief ook

ik hoop da da goekomt,want veel geduld heeft ie nie
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen en ben de trotse eigenares van een Dragon Breeze en de SBB brander
hadewijch
Bead Chatter

Vorige

Keer terug naar Samen winkelen