Kralenwinkel Utrecht?

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Suz
Bead Discoverer
Berichten:29
Lid geworden op:do 08 jul 2004 11:52
Locatie:Utrecht
Kralenwinkel Utrecht?

Bericht door Suz » do 10 mar 2005 18:47

Is er al iemand bij de kralenwinkel geweest in Utrecht die ipv Door het oog van de Kraal gekomen is?
Is het de moeite waard, aparte kralen?
En enigszins betaalbaar??
Gr.,
Suzanne

Gebruikersavatar
Moei-Quai
Bead Dreamer
Berichten:576
Lid geworden op:zo 07 nov 2004 16:08
Locatie:Maarssen
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » do 10 mar 2005 23:02

Hai,
Ik ga er regelmatig heen, voor het assortiment kan je ook een beetje op hun website kijken, veel komt wel overeen (tenminste 2 weken geleden ofzo)... Ik ga er altijd wel met iets weg dus ik zou gewoon een keertje gaan kijken!
Beads enzo is trouwens ook wel leuk!

Suz
Bead Discoverer
Berichten:29
Lid geworden op:do 08 jul 2004 11:52
Locatie:Utrecht

Bericht door Suz » vr 11 mar 2005 07:39

Ja, beadies is ook wel leuk. Ik vin ze alleen heel erg duur....bij door het oog van de kraal kwam ik vaak, aparte kralen, aardige mensen en betaalbaar vandaar!
Maar bedankt voor je reactie!
Gr.,
Suzanne

Gebruikersavatar
Moei-Quai
Bead Dreamer
Berichten:576
Lid geworden op:zo 07 nov 2004 16:08
Locatie:Maarssen
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » vr 11 mar 2005 11:17

Ik bedoelde beads enzo (http://www.beadsenzo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;), niet beadies.
Die zijn inderdaad erg duur!!
En wel jammer dat door 't oog weg is maar de kralenwinkel is dus ook wel leuk :)

Bye bye,
Roos

esthertje
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:di 21 dec 2004 13:37

Bericht door esthertje » ma 21 mar 2005 16:16

Hoi,

Als je toch in Utrecht bent, kun je ook naar de creatieruimte om kralen te kopen. Daar hebben ze ook leuke dingetjes en er werken aardige mensen.

Gebruikersavatar
pluisje
Bead Professional
Berichten:1527
Lid geworden op:za 08 mar 2003 18:41
Locatie:Zaandam en soms Brabant
Contacteer:

Bericht door pluisje » ma 21 mar 2005 18:20

Ik kende Beadsenzo helemaal nog niet! Is dat een beetje in het winkelcentrum??
AfbeeldingAfbeeldingGroetjes SilviaAfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 21 mar 2005 18:26

Nee als ik het goed heb begrepen vlak bij de lapjesmarkt (zaterdag) en die is vanuit Hoog Catharijne via de straat van Bijenkorf en MacDonalds naar het Postkantoor, en daar dan in het kleine hoerenbuurtje links. Dan kom je in de straat waar de lapjesmarkt is, en daar schijnt het weer een zijstraat van te zijn. Maar misschien kan Roos (Moei Quai) het beter uitleggen?

Gebruikersavatar
Moei-Quai
Bead Dreamer
Berichten:576
Lid geworden op:zo 07 nov 2004 16:08
Locatie:Maarssen
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » ma 21 mar 2005 19:11

Hmm de omschrijving van Esther klopt zo ongeveer wel, alleen loop ik nooit door het hoerenbuurtje :)

Je kan het ook als volgt vinden:
Met bioscoop Rembrandt (oudegracht) aan je linkerhand doorlopen, 1e rechts, brug over gracht over lopen. Dan zie je als het goed is aan je linkerhand restaurant La Grotta. Dat blijf je aan je linkerkant houden en je loopt de straat in, straatje uitlopen en schuin rechts tegenover is Beadsenzo.

Je kan ook even op http://www.beadsenzo.nl op het kaartje kijken, misschien is dat duidelijker :D

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 25 mar 2005 08:26

zie ook viewtopic.php?t=8679&highlight=beadsenzo" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
ThaGaby
Bead Lover
Berichten:460
Lid geworden op:ma 23 feb 2004 21:16

Bericht door ThaGaby » zo 07 aug 2005 11:54

Misschien een beetje late reactie, maar ik was gister in die kralenwinkel. Ik vond dat ze er best leuke dingen hadden. En ik wilde een nieuwe techniek uitproberen en vroeg advies wat ik allemaal nodig had. En die vrouw ging helemaal meezoeken wat ik nodig had enzo en uitleggen hoe ik het moest doen.

Gebruikersavatar
Moei-Quai
Bead Dreamer
Berichten:576
Lid geworden op:zo 07 nov 2004 16:08
Locatie:Maarssen
Contacteer:

Bericht door Moei-Quai » zo 07 aug 2005 21:29

Ik zag net op de site van de kralenwinkel dat ze in Utrecht gaan verhuizen naar de lijnmarkt.
Dat is gelukkig ietsje dichter bij als je vanuit het centrum loopt, ze zitten dan nog voor Beadies.
Bye bye,
Roos

Gebruikersavatar
ThaGaby
Bead Lover
Berichten:460
Lid geworden op:ma 23 feb 2004 21:16

Bericht door ThaGaby » zo 07 aug 2005 21:45

ja er hing ook een papiertje op de deur dat ze gingen verhuizen. wel mooi dat ze nu wat dichter in het centrum komen. zou wel leuk zijn als de winkel nog groter wordt :lol:

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 08 aug 2005 05:09

Moei-Quai schreef:Ik zag net op de site van de kralenwinkel dat ze in Utrecht gaan verhuizen naar de lijnmarkt.
Dat is gelukkig ietsje dichter bij als je vanuit het centrum loopt, ze zitten dan nog voor Beadies.
Dan worden de kralen nóg duurder :wink: (meer in het centrum -> duurder pand -> duurdere kralen)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
ThaGaby
Bead Lover
Berichten:460
Lid geworden op:ma 23 feb 2004 21:16

Bericht door ThaGaby » ma 08 aug 2005 06:52

Esther schreef:
Moei-Quai schreef:Ik zag net op de site van de kralenwinkel dat ze in Utrecht gaan verhuizen naar de lijnmarkt.
Dat is gelukkig ietsje dichter bij als je vanuit het centrum loopt, ze zitten dan nog voor Beadies.
Dan worden de kralen nóg duurder :wink: (meer in het centrum -> duurder pand -> duurdere kralen)
dus eigenlijk moeten we er helemaal niet blij mee zijn :lol:

hippo1967
Bead Discoverer
Berichten:22
Lid geworden op:za 30 jul 2005 21:43
Locatie:Groningen

Bericht door hippo1967 » wo 10 aug 2005 08:54

ze krijgen natuurlijk dan ook meer mensen die toevallig langslopen, dus meer verkoop en dan hoeven de prijzen van de kralen niet omhoog

Gesloten