Kralenarsenaal drenthe

Hier moet je zijn wanneer je zoekt naar winkels in bepaalde steden of voor vragen naar ervaringen met specifieke (web)winkels en het melden van nieuwe winkels (geen webshops).
Forumregels
- Het is niet toegestaan een topic te starten om een webwinkel aan te raden. Voor een opsomming van kraleninternetshops kun je goed terecht op de reeds bestaande verzamelpagina’s.
- Het is niet toegestaan informatie over groothandels uit te wisselen. Je kunt vragen / tips kwijt op het prikbord van http://kralen.startpagina.nl" onclick="window.open(this.href);return false;.
- Op zoek naar een winkel in een bepaalde stad of land? Kijk eerst naar http://www.kralen.com/adressen_index.html" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.guidetobeadwork.com" onclick="window.open(this.href);return false;.
Gesloten
Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:
Kralenarsenaal drenthe

Bericht door Saskia » do 08 jul 2010 12:11

We gaan binnenkort een weekje richting Drenthe...natuurlijk eerst even checken welke kralenwinkels er in de buurt zijn. Nou is bovenstaande wel in de buurt dus mijn vraag, wie kent het en is het een leuke winkel met uitgebreid aanbod?

Volgende vraag is dan natuurlijk...nog meer suggesties in de buurt? We gaan naar Oranje (pipodorp).

Groetjes Saskia

Gebruikersavatar
beertje
Bead Professional
Berichten:1724
Lid geworden op:wo 09 jun 2010 12:30
Contacteer:

Re: Kralenarsenaal drenthe

Bericht door beertje » do 08 jul 2010 13:01

hoi kom je deze kant op leuk in gronigen zit er 1 maar wordt je absoluuuut niet fijn geholpen Kraalienka maar heeft best veel en is heel duur maar kijk op deze site kan je de provincie in typen en krijg je alles van daar op een rijtje
Laatst gewijzigd door beertje op ma 12 jul 2010 17:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Hennie65
Bead Reader
Berichten:16
Lid geworden op:ma 10 mei 2010 17:47

Re: Kralenarsenaal drenthe

Bericht door Hennie65 » do 08 jul 2010 17:56

Hallo,

Het kralenarsenaal zit idd in Diever of Dieverbrug, voorzover ik weet is het iemand die net is begonnen met een kralenwinkel. Een maand geleden moest je nog een afspraak maken voor de winkel.
In Assen zit Kraalenkamer, niet zo'n groot assortiment, maar wel leuk. Verder zit er in Uithuizermeeden ( ong. uurtje rijden vanaf Pipodorp) Annemarie kralen. Die hebben echt heeeeel veeeeeeel kralen. :(L) :(L) En in Uithuizen zit volgens mij La Maison de la Perle.

Als je in Pipodorp bent adviseer ik je een keertje te gaan eten in het restaurant, daar kun je heel lekker eten. Mijn zoon heeft daar nl. een vakantiebaantje als hulp van de kok :P :P

Groetjes
Hennie

Inet
Bead Fan
Berichten:311
Lid geworden op:do 31 aug 2006 07:53
Locatie:Dieren

Re: Kralenarsenaal drenthe

Bericht door Inet » do 08 jul 2010 23:28

Ook in Rolde zit een leuke kralenwinkel, groot assortiment, redelijk in prijs.

Die in Diever(brug) ken ik nog niet, dat wordt binnenkort dus ander, want mijn vriend staat daar alle maandagen op de zomerbraderie.

Assen: Kraalenkamer was 1 keer, maar noooooit weer. In de Singelpassage zit Mur, maar of ze nog veel kralen heeft weet ik niet, wel heel erg veel hobbymateriaal.

In Haren, onder Groningen, zijn ook nog 2 kralenwinkels, eentje heeft het naast de kleding, leuk spul, maar vrij duur.

Joost Peschier
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:wo 27 okt 2010 08:29
Locatie:Meedhuizen
Contacteer:

Re: Kralenarsenaal drenthe

Bericht door Joost Peschier » wo 27 okt 2010 08:37

Even een opmerking:
Annemariekralen zit niet in Uithuizenmeeden maar in Meedhuizen (net onder Delfzijl)
En ja ze heeft heel veel kralen. Ze is waarschijnlijk de grootste kralen winkel in Nederland.
Je kunt er nog kralen per stuk kopen en niet in zakjes of doosjes van 100 of meer stuks.
Ook kan je via haar webwinkel alles per stuk kopen.

Joost

Gesloten