Wigjig.....waar te koop?

Op zoek naar een specifiek product en nog niet gevonden? Wellicht kent iemand wel een adres waar het te koop is.
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Gesloten
Petra
Bead Starter
Contacteer:
Wigjig.....waar te koop?

Bericht door Petra » di 08 apr 2003 16:59

In het boek "Bead & Wire Jewelry" wordt gebruik gemaakt van een Wigjig. Een soort bord om dezelfde soort figuren met draad makkelijk te kunnen maken. Weet iemand waar deze Wigjigs in Nederland (winkel of site) te koop zijn? Tips om zo'n bord zelf te maken zijn ook heel erg welkom!!!!!!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 08 apr 2003 18:08

zelf maken is lastig denk ik, wel kan je het bij meerdere hobbywinkels kopen. precieze adres weet ik niet zo gauw....wel bv gerard smit in haarlem en verkaik in hoofddorp, dus maar rondkijken. het is wel vast anders dan je in het boek zie, want daar gebruiken ze mooi stevige van zilver, hier in nederland verkopen ze alleen plastic dingen. als je stevige wil kan je het bij http://www.wigjig.com" onclick="window.open(this.href);return false; bestellen.

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » wo 09 apr 2003 14:28

Is een Wigjig hetzelfde als een Wire & Wire Artist of een Wire & Wire metaaldraad winder?

Zoja, dan hebben ze ze bij http://www.kralenpost.nl :wink: .
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 09 apr 2003 14:43

als ik het goed heb is het hetzelfde als een wire artist. het is zeg maar de engelse naam.

Petra
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door Petra » wo 09 apr 2003 22:09

Thank.....weer wat geleerd. Een Wigjig is dus het zelfde als een Wire Wire Artist. Ik heb er inmiddels eentje besteld bij Hobby Party en ben erg benieuwd wat het gaat worden. Bedankt Sandra en Stephanie!!!!

Gesloten