kralenmolentjes
Forumregels
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
Hanteer een duidelijke titel voor je topic, zoals “kalotjes 5mm gezocht” of “bronskleurig jasseron”.
- Sofieke
- Bead Fanatic
Hallo
Vorig jaar heb ik een kralenmolentje gekocht bij lucreations in Mechelen, maar ik zoek nu een webwinkeltje die zo'n handige kralenmolentjes verkoopt!
Vorig jaar heb ik een kralenmolentje gekocht bij lucreations in Mechelen, maar ik zoek nu een webwinkeltje die zo'n handige kralenmolentjes verkoopt!
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=26314" onclick="window.open(this.href);return false;
of is een kralenmolen weer wat anders?
of is een kralenmolen weer wat anders?
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Lucreations heeft er nog hoor, ze komen enkel wat trager binnen daar ze uit China komen. Ik ga morgen naar haar zal het eens vragen.Ik ben mijnrijgnaalden ervan kwijt en die gingen normaal gezien ook apart binnenkomen, ik zou zeggen mail haar eens. lucreations@skynet.be
Fanny
Fanny
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))