vraagje over mijn foto's op mn site.

Heb je vragen of tips over het maken van een website? Plaats dan hier je bericht.
Gesloten
Tessa
Bead Fanatic
Contacteer:
vraagje over mijn foto's op mn site.

Bericht door Tessa » do 13 okt 2005 10:24

Zouden jullie heel misschien even op mijn site willen kijken bij kettingen??

Ik heb expres 1 foto met een paarse achtergrond erbij gedaan. Welke foto vinden jullie duidelijker? De foto's op de zwarte buste of op het paarse kleed? Ikzelf vind de buste heel lelijk overkomen. Heel wazig waardoor de foto niet duidelijk is. Op het paarse kleed komt het sieraad mooier over denk ik. Wat vinden jullie?

En, hoe zou het komen dat de buste zo wazig wordt? Ik heb dit bij alle foto's die ik op mn site zet. Het is minder als ik de foto gewoon op mn computer zie in het groot.

Hopelijk hebben jullie tips voor mij en kunnen jullie me helpen.
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » do 13 okt 2005 10:27

ik vind die met de buste's toch mooier, maar meer omdat je dan zien hoe hij valt zeg maar

Tessa
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Tessa » do 13 okt 2005 10:30

Naatjuh schreef:ik vind die met de buste's toch mooier, maar meer omdat je dan zien hoe hij valt zeg maar
ja dat vind ik dan ook wel, vooral bij gekettelde kettingen die hangen mooier dan liggend. Maarja, de kleuren zijn minder mooi.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 13 okt 2005 10:32

ik vind buste mooier, de paarse achtergrond leidt erg af.
ik denk dat de buste 'vaag' lijkt omdat de foto automatisch verkleind wordt, dan is de kwaliteit van de foto ook lager waardoor het vager lijkt. maar de sieraad zelf staat er wel duidelijk op..

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » do 13 okt 2005 10:32

kan je niet een paarse buste maken dan misschien? of het doek erover heen darperen ofzo?

Tessa
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Tessa » do 13 okt 2005 10:40

Ik zie dat de foto's na de veranderingen van eigensite groter zijn als je ze nu invoegd. De foto's die er al op stonden zijn ee stuk kleiner en onduidelijker. Ik ga denk ik maar van alle sieraden nieuwe foto's maken toch maar op de buste. Ik heb de buste al goed afgeveegd want er zaten allemaal witte pluisjes aangeplakt. :lol: Scheelt ook wel wat wazigheid misschien.

En sandra, wat jij zegt dat de foto's kleiner worden gemaakt in het schermpje. Ik ga de foto's wat verkleinen voordat ik ze op de site zet, scheelt misschien ook wat.

sam
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door sam » do 13 okt 2005 10:42

vind ook die met buste mooier en duidelijker.
misschien een witte achtergrond achter de buste? dan komt hij misschien nog beter naar voren.
of was dat niet de bedoeling??

maar ik vind de site zo ook leuk hoor, ik kan het best goed zien, en als je iets beter wilt bekijken, klik je het meestal toch aan.

succes!

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 13 okt 2005 10:44

Hoi Tessa,
Ik heb heel veel geprobeerd met foto's maken voordat ik eindelijk iets had gevonden waar ik tevreden mee was. Het paars is mooi maar haalt niet je sieraden naar voren als je een zwarte buste gebruikt. Ik gebruik 2 scrapboek vellen met wat warmere/felle tinten. Daar plaats ik de buste met bijoux op en maak dan een foto met flits. Door de fellere kleurtjes van het papier komen de kleuren op je sieraden beter uit op de zwarte buste.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Tessa
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Tessa » do 13 okt 2005 10:54

Hoi Ria, ik heb even op je site gekeken naar je sieraden (je foto's dus) Heel erg mooi jah, met die kleurtjes en toch komen je sieraden goed over. Je gebruikt ook verschillende bustes of andere dingen om je sieraden op te leggen. Erg mooi!

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 13 okt 2005 10:57

Thanks maar door dat ik die vellen gebruik lukt het meestal om in 1 keer een goede foto te maken en ik maak foto's met donker weer en mooi weer. Dus geen gezeur van het is 11 uur s'avonds en ik kan geen foto's meer maken ;)
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » do 13 okt 2005 11:13

Zwarte buste tegen paarse achtergrond vind ik het mooiste!
Groetjes Els,

Gesloten